Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B
I.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata.
1.Obywatelstwo polskie.
2.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Nieposzlakowana opinia.
4.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5.Wykształcenie wyższe techniczne m.in. drogownictwo, ogólnobudowlane lub inne specjalistyczne związane z procesem inwestycyjnym dróg.
6.Staż pracy - minimum 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym.
7.Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonawstwie robót w zakresie dróg.
8.Posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami - prawo jazdy kat. B.
9.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
10.Znajomość podstawowych regulacji prawnych związanych z prowadzeniem procesu inwestycyjnego oraz funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, w tym:
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy Prawa zamówień publicznych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o drogach publicznych,
- ustawy Prawo o ruchu drogowym,
- ustawy Prawo budowlane.
II.Wymagania dodatkowe we stosunku do kandydata.
1.Umiejętność organizowania i koordynowania robót.
2.Umiejętność samodzielnej, sprawnej organizacji pracy i kierowania pracą w zespole.
3.Znajomość obsługi komputera i umiejętność korzystania z systemów informatycznych.
4.Umiejętność łagodzenia sytuacji konfliktowych.
5.Komunikatywność, terminowość, kreatywność, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych pod presją czasu, wysoka kultura osobista
III.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych.
1.Kierowanie w granicach udzielonego przez Zarząd Powiatu Leszczyńskiego pełnomocnictwa całokształtem pracy Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie w zakresie dróg powiatowych znajdujących się na obszarze powiatu leszczyńskiego.
2.Zapewnienie sprawnej i efektywnej realizacji zadań określonych w „Regulaminie organizacyjnym Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie” oraz wykonywanie poleceń Zarządu Powiatu Leszczyńskiego.
3.Zapewnienie właściwej organizacji i sprawnego funkcjonowania ZDP w Lesznie.
4.Ustalanie i koordynowanie realizacji zadań poszczególnych stanowisk oraz wieloosobowych komórek organizacyjnych jednostki, ustalanie zakresów czynności pracowników oraz sprawowanie kontroli realizacji zadań.
5.Podejmowanie decyzji w zakresie całokształtu spraw związanych z budową, modernizacją i utrzymaniem dróg powiatowych.
6.Reprezentowanie ZDP w Lesznie wobec organów administracji, instytucji oraz osób trzecich.
7.Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących dróg powiatowych pod obrady Zarządu i Rady Powiatu,
8.Wydawanie w imieniu Starosty Leszczyńskiego decyzji administracyjnych.
9.Zawieranie umów oraz porozumień.
10.Decydowanie w sprawach osobowych pracowników ZDP w Lesznie w zakresie przyjmowania, zwalniania, awansowania, a także ich nagradzania i karania.
11.Przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych
12.Podejmowanie działań w celu pozyskania i wykorzystania zewnętrznych środków finansowych.
13.Kontrolowanie stanu technicznego dróg powiatowych, prowadzenie badań stanu nawierzchni i urządzeń drogowych.
14.Planowanie i realizacja budżetu zatwierdzonego uchwałą Rady Powiatu dotyczącego dróg powiatowych i działalności jednostki, przygotowywanie sprawozdań z działalności jednostki.
15.Sprawowanie nadzoru i odpowiadanie za właściwe i terminowe załatwianie skarg i wniosków.
16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę i Zarząd Powiatu Leszczyńskiego.
IV.Wymagane dokumenty.
1.List motywacyjny i CV.
2.Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu).
3.Oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną RODO (w załączaniu).
4.Dokumenty potwierdzające posiadanie wykształcenia wymienionego w pkt. 1. ppkt. 5 – kserokopie (kserokopie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata).
5.Dokumenty potwierdzające staż pracy wymieniony w pkt. 1 ppkt 6 – kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (kserokopie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata) lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia.
6.Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe wymieniony w pkt. 1 ppkt 7 – kserokopia.
7.Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień wymienione w pkt. 1 ppkt 8 – kserokopia.
8.Oświadczenie kandydata (formularz w załączeniu):
1)o posiadanym obywatelstwie,
2)o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3)o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
V.Dokumenty należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Lesznie lub przesłać w terminie do dnia 20 maja 2024 r. do godz. 15,00 (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą – decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie, pl. Kościuszki 4 budynek B, 64-100 Leszno z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne kierownicze urzędnicze stanowisko pracy Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych”.
VI.Warunki pracy na danym stanowisku:
1.Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych, pl. Kościuszki 4C, 64-100 Leszno.
2.Rodzaj wykonywanej pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze.
3.Wymiar czasu pracy: pełen etat.
4.Stosunek pracy zostanie nawiązany w termin określonym w umowie o pracę jako dzień rozpoczęcia pracy, jednak nie wcześniej niż 1 czerwca 2024 r.
Administratorem danych osobowych jest Starosta Leszczyński z siedzibą w Lesznie, przy pl. Kościuszki 4B. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat-leszczynski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza ogłoszeniem o naborze, poza wyżej wyznaczonym terminem oraz w innych formach, niż wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełniają wymogów formalnych (niezbędnych) nie będą brali udziału w kolejnych etapach procesu rekrutacji. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-leszczynski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych
w Lesznie był niższy niż 6% (na podstawie art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych).
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych
i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. biurze kadr przez okres sześciu miesięcy od momentu nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym czasie zostaną zniszczone komisyjnie
w oparciu o protokół zniszczenia.
Postępowanie rekrutacyjne może zakończyć się niewyłonieniem w konkursie żadnego
z kandydatów.
STAROSTA
Maciej Wiśniewski
Leszno, dnia 08 maja 2024 r.