Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B
OGŁOSZENIE O NABORZE
z dnia 31 lipca 2024 r.
Starosta Leszczyński ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
referenta w Wydziale Komunikacji
I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata.
1.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy o pracownikach samorządowych.
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Nieposzlakowana opinia.
4.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5.Wykształcenie wyższe administracyjne.
6.Staż pracy – co najmniej 3 lata.
II.Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata.
1.Znajomość przepisów: Prawo o ruchu drogowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o kierujących pojazdami, Ustawy o ochronie danych osobowych, Ustawy o samorządzie powiatowym.
2.Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną.
3.Dyspozycyjność.
4.Dobra organizacja pracy.
5.Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
6.Umiejętność radzenia sobie ze stresem.
7.Motywacja do pracy.
8.Umiejętność pracy w zespole.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
1.W zakresie rejestracji pojazdów:
1) prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawaniem dowodów i tablic rejestracyjnych,
2) prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów, wydawaniem pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,
3) przyjmowanie pozwoleń czasowych i tymczasowych tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji,
4) wydawanie wtórników pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych,
5) wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń
o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu,
6) dokonywanie zmian danych w dowodzie rejestracyjnym,
7) wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicę,
8) kierowanie pojazdów do dodatkowego badania technicznego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska,
9) dokonywanie kontroli spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) przez posiadaczy pojazdów mechanicznych,
10) przyjmowanie od Policji oraz jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych zatrzymanego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego),
11) zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie,
12) przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, motorowerów i przyczep nie zarejestrowanych w ciągu 30 dni od dnia ich nabycia w celu wprowadzenia do ewidencji,
13) wprowadzanie obowiązku wyposażenia pojazdów zaprzęgowych w hamulec,
14) współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych SA w Warszawie w zakresie druków wykorzystywanych w procesie rejestracji pojazdu,
15) zastępstwo pracownika w razie nieobecności na stanowisku ds. rejestracji pojazdów.
IV. Warunki pracy na danym stanowisku:
1. Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.
2. Stanowisko pracy: urzędnicze w Wydz. Komunikacji.
3. Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. cały etat.
4. Na powyższym stanowisku pracy w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.
5. Wynagrodzenie zgodne z zarządzeniem w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Lesznie.
6. Praca administracyjno-biurowa, przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie.
7. Kontakt z klientem.
8. Stosunek pracy zostanie nawiązany w terminie określonym w umowie o pracę jako dzień rozpoczęcia pracy, jednak nie wcześniej niż w miesiącu sierpniu/wrześniu 2024 r.
V. Wymagane dokumenty
1.List motywacyjny i CV.
2.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz
w załączeniu).
3.Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze formularz w załączeniu).
4.Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie wymienione w pkt. I ppkt 5.
5.Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), a w przypadku trwania zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia) wymienione w pkt. I ppkt 6.
6.Oświadczenie kandydata (formularz w załączeniu):
1)o posiadanym obywatelstwie,
2)o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
WAŻNE: Dokumenty aplikacyjne, tj. list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE”
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Lesznie lub doręczone listownie w terminie odbioru
do dnia 13 sierpnia 2024 r. do godz. 15:00
na adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie, plac Kościuszki 4 budynek B 64-100 Leszno
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta
w Wydziale Komunikacji.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do starostwa), nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
Informujemy, że w miesiącu czerwcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Starosta Leszczyński
Maciej Wiśniewski