Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B
OGŁOSZENIE O NABORZE
z dnia 4 marca 2025 roku
Starosta Leszczyński
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
Kierownika Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym - kierunek geodezyjny.
6) Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
7) Staż pracy:
a) co najmniej trzyletni staż pracy w urzędach administracji rządowej, organach jednostek samorządu terytorialnego lub firmach wykonawstwa geodezyjnego,
b) lub wykonywanie przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe.
1) Znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego, rozporządzeń wykonawczych oraz innych przepisów prawnych regulujących zakres działania Wydziału Geodezji.
2) Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
3) Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną.
4) Kreatywność, samodzielność i motywacja do pracy.
5) Umiejętność radzenia sobie z stresem, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy.
6) Umiejętność podejmowania decyzji.
7) Dążenie do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
8) Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows, pakietu MS Office oraz Internetu.
9) Obsługa urządzeń biurowych.
3. Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:
1) Planowanie, organizacja, zarządzanie i nadzór nad pracą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
2) Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu działania Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
3) Wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń z upoważnienia Starosty.
4) Współdziałanie z innymi organami i jednostkami w zakresie spraw realizowanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
5) Przyjmowanie zgłoszeń prac geodezyjnych.
6) Uzgadnianie z wykonawcą prac geodezyjnych listy materiałów zasobu niezbędnych lub przydatnych do wykonania zgłoszonej pracy oraz terminu udostępnienia materiałów.
7) Ustalanie zasad i trybu wykonania prac nietypowych.
8) Uzgadnianie z wykonawcą prac geodezyjnych harmonogramu i zakresu częściowego przekazywania wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.
9) Wydawanie licencji określających uprawnienia podmiotów dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnionego im materiału zasobu.
10) Naliczanie opłaty za udostępnianie materiałów zasobu, wysyłanie materiałów zasobu pod wskazany adres oraz sporządzanie Dokumentu Obliczenia Opłaty.
11) Weryfikacja przekazanych wyników zgłoszonych prac geodezyjnych pod względem zgodności z przepisami obowiązującymi w geodezji i kartografii.
12) Przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników zgłoszonych prac geodezyjnych oraz potwierdzenie tego faktu wpisem do ewidencji materiałów zasobu.
13) Opatrywanie dokumentów przeznaczonych dla podmiotu odpowiednią klauzulą urzędową.
14) Badanie zgodności treści dokumentów, które opatrywane są klauzulą urzędową z danymi zawartymi w dokumentacji geodezyjnej lub w odpowiednich bazach danych.
15) Udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
16) Nadzór nad poprawnością działania elektronicznych usług do udostępniania baz danych WMS i WFS.
17) Wyłączanie z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego materiałów, które utraciły przydatność użytkową.
18) Sporządzanie sprawozdań dotyczących zasobu.
19) Zabezpieczenie zasobu i urządzeń pracujących na rzecz zasobu w celu ochrony przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
20) Zaznajamianie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi ww. zakresu.
21) Wykonywanie innych zadań zleconych przez naczelnika wydziału lub kierownictwo Starostwa.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
1) Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.
2) Stanowisko pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze.
3) Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. cały etat.
4) Na powyższym stanowisku pracy w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.
5) Wynagrodzenie zgodne z zarządzeniem w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Lesznie.
6) Praca administracyjno-biurowa, przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie.
7) Stosunek pracy zostanie nawiązany w terminie określonym w umowie o pracę jako dzień rozpoczęcia pracy.
5. Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny i CV.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu).
3. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze (formularz w załączeniu).
4. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie wymienione w pkt. 1 ppkt 5.
5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających uprawnienia zawodowe wymienione w pkt. 1 ppkt 6.
6. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie stażu pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), a w przypadku trwania zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia) potwierdzające spełnienie wymagań w pkt. 1 ppkt 7.
7. Oświadczenie kandydata (formularz w załączeniu):
a) o posiadanym obywatelstwie,
b) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
WAŻNE: Dokumenty aplikacyjne, tj. list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE”
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Lesznie lub doręczone listownie w terminie odbioru do dnia 14 marca 2025 r. do godz. 1500 na adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie, plac Kościuszki 4 budynek B, 64-100 Leszno w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownika Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do starostwa), nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
Informujemy, że w miesiącu lutym 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
STAROSTA
Maciej Wiśniewski