Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B
OGŁOSZENIE O NABORZE
z dnia 5 grudnia 2025 roku
Starosta Leszczyński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
ds. organizacji ruchu w Wydziale Ochrony Środowiska i Transportu
1. Wymagania niezbędne.
1) Wykształcenie wyższe lub student w trakcie zdobywania wykształcenia wyższego.
2) Obywatelstwo polskie.
3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) Nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe.
1) Znajomość aktualnych obowiązujących przepisów podstawowych w zakresie przepisów o ruchu drogowym, prawa ochrony przyrody, kodeksu postępowania administracyjnego.
2) Znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych w Wydziale.
3) Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną.
4) Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz znajomość obsługi urządzeń biurowych.
5) Kreatywność, samodzielność i motywacja do pracy.
6) Umiejętność radzenia sobie z stresem, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy.
3. Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:
1) Przyjmowanie i rejestracja wniosków.
2) Udział i przeprowadzanie wizji lokalnych i kontroli w zakresie działalności Wydziału.
3) Analiza i przygotowywanie zatwierdzeń stałych i czasowych organizacji ruchu.
4) Przygotowywanie decyzji związanych w wycinką drzew.
5) Sporządzanie zaświadczeń oraz dokumentów dla klientów zgodnie z zakresem działalności Wydziału.
6) Udzielanie zwięzłej i rzetelnej informacji interesantom załatwiającym sprawy.
7) Archiwizacja akt załatwianych spraw.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B, 64- 100 Leszno.
2) Stanowisko pracy: stanowisko urzędnicze.
3) Wymiar czasu pracy: pełen etat.
4) Na powyższym stanowisku pracy w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.
5) Praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.
6) Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
7) Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2025 roku.
5. Aplikacja musi zawierać (wymagane dokumenty):
1) List motywacyjny.
2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu).
3) Oświadczenie kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO (formularz jako załącznik do niniejszego ogłoszenia).
4) Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie lub w przypadku studenta zaświadczenie z uczelni potwierdzające status studenta (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
Złożyć należy tylko te dokumenty, których wymagamy lub zalecamy. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata.
Aplikuj do 16 grudnia 2025 roku do godz. 15.00
Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w punkcie obsługi klienta Starostwa Powiatowego w Lesznie oraz za pośrednictwem poczty na adres Urzędu tj. Starostwo Powiatowe w Lesznie Pl. Kościuszki 4 budynek B, 64-100 Leszno z dopiskiem dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. organizacji ruchu w Wydziale Ochrony Środowiska i Transportu.
Termin aplikacji dotyczy także ofert przesłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu.
Informacje dodatkowe.
1) Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza wyznaczonym terminem oraz w innych formach niż wskazane w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych nie będą brali udziału w kolejnych etapach rekrutacji.
2) Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniają kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne), natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
3) Administratorem danych osobowych jest Starosta Leszczyński z siedzibą w Lesznie przy Pl. Kościuszki 4B. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych osobowych, kontakt pod adresem: iod@powiat-leszczynski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat-leszczynski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
Dostępność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
STAROSTA
/-/ Maciej Wiśniewski