
Pracownicy
Wykaz pracowników
PCPR w Lesznie
1.Emilia Konieczna
-Kierownik
KONTAKT:
Starostwo Powiatowe
Parter- pokój nr 6
tel. 065 529-68-38
KOMPETENCJE I ZAKRES SPRAW:
1. Organizowanie, koordynowanie i kierowanie pracą Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
2. Podejmowanie działań zapewniających prawidłową realizację zadań.
3. Reprezentowanie Powiatowego Centrum na zewnątrz.
4. Podejmowanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu działania PCPR należących do właściwości Powiatu.
5. Realizacja polityki prowadzonej w PCPR.
6. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników PCPR z zakresu prawa pracy.
7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę.
2.Elżbieta Gazda
-Prawnik
KONTAKT
Starostwo Powiatowe
Parter- pokój nr 3
tel. 065 529-68-37
KOMPETENCJE I ZAKRES SPRAW:
1. Udzielanie porad prawnych.
2. Informowanie osób niepełnosprawnych o ulgach i uprawnieniach.
3. Przygotowanie opinii prawnych do potrzeb kierownika PCPR.
4. Przygotowanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz projektów decyzji Starosty i Kierownika PCPR.
5. Obsługa placówek opiekuńczo- wychowawczych.
6. Udział w kontroli utworzonych stanowisk pracy do osób niepełnosprawnych.
7. Informowanie o zmianach przepisów prawnych.
8. Opracowywanie i realizacja programów.
3.Danuta Baszyńska
-Główny Księgowy
KONTAKT
Starostwo Powiatowe
Parter- pokój nr 10
tel. 065 529-68-12
KOMPETENCJE I ZAKRES SPRAW:
1. Prowadzenie spraw związanych opracowywaniem projektu budżetu PCPR.
2. Zapewnianie obsługi finansowo- księgowej PCPR.
3. Organizowanie i nadzorowanie prawidłowości prowadzenia rachunkowości.
4. Sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań budżetowych.
5. Planowanie i prowadzenie powiatowych inwestycji.
4.Renata Maciejczyk
-Starszy Specjalista Pracy Socjalnej
KONTAKT
Starostwo Powiatowe
Parter- pokój nr 6a
tel. 065 525-69-68
KOMPETENCJE I ZAKRES SPRAW:
1. Organizowanie opieki w rodzinach zastępczych.
2. Kierowanie dzieci i młodzieży do placówek opiekuńczo- wychowawczych.
3. Prowadzenie pracy socjalnej z rodzinami zastępczymi i biologicznymi.
4. Sporządzanie programów usamodzielniających wychowanków.
5. Zapewnienie odpowiedniego przygotowania osobom i rodzinom- kandydatom na rodziny zastępcze.
6. Prowadzenie poradnictwa.
7. Nadzór nad mieszkaniem chronionym.
8. Pomoc materialna dla rodzin zastępczych i ich wychowanków kontynuujących naukę.
9. Opracowywanie i realizacja programów na rzecz rodziny.
5.Anna Sprutta-Szymlet
-Psycholog
KONTAKT
Starostwo Powiatowe
Parter- pokój nr 3
tel. 065 529-68-3
KOMPETENCJE I ZAKRES SPRAW:
1. Pomoc psychologiczna osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom.
2. Pomoc psychologiczna dla rodzin w tym zastępczych.
3. Współdziałanie z pedagogami prowadzącymi świetlice terapeutyczne.
4. Przygotowanie dla potrzeb kierownika opinii i kierowanie do specjalistów.
5. Poradnictwo.
6. Załatwianie spraw interwencyjnych.
7. Opracowywanie i realizacja programów.
8. Szkolenia osób niepełnosprawnych i ich rodzin.
9. Szkolenia kadry w placówkach pomocy społecznej.
6. Danuta Tęga
-Starszy Pracownik Socjalny
KONTAKT
Starostwo Powiatowe
Parter- pokój nr 7
tel. 065 529-68-39
KOMPETENCJE I ZAKRES SPRAW:
1. Rozwiązywanie problemów wybranych grup ludności:
-uchodźców;
-osób starszych;
-osób bezdomnych.
2. Współdziałanie ze Środowiskowym Domami Samopomocy i Domami Pomocy Społecznej.
3. Nadzór merytoryczny nad działalnością Warsztatów Terapii Zajęciowej.
4. Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
5. Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych.
6. Załatwianie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym kadry pomocy społecznej z terenu Powiatu.
7.Dorota Winiarska
-Starszy Inspektor
KONTAKT
Starostwo Powiatowe
Parter- pokój nr 4
tel. 065 529-68-31
KOMPETENCJE I ZAKRES SPRAW:
1.Przyjmowanie i kompletowanie wniosków i przygotowanie umów o dofinansowanie na:
- turnusy rehabilitacyjne;
- likwidację barier architektonicznych i w komunikacji;
- zakup sprzętu rehabilitacyjnego przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych;
- działalność związaną ze sportem, kulturą i turystyką osób niepełnosprawnych;
- prowadzenie dokumentacji Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych;
- opracowywanie i realizacja programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
- kontrola stanowisk pracy osób niepełnosprawnych;
- przygotowanie uczniów na pożyczki dla osób niepełnosprawnych prowadzących działalność gospodarczą.
8. Ewelina Jędrowiak
- Doradca ds. Osób Niepełnosprawnych
KONTAKT
Starostwo Powiatowe
Parter- pokój nr 4
tel. 065 529-68-31
KOMPETENCJE I ZAKRES SPRAW:
1.Udzielanie osobom niepełnosprawnym informacji o:
- zawodach
- rynku pracy
- możliwościach szkolenia i kształcenia.
2. Udzielania porad ułatwiających:
- wybór zawodu
- zmianę kwalifikacji
- podjęcie lub zmianę zatrudnienia.
3. Kierowanie na specjalistyczne badania psychologiczne i lekarskie umożliwiające wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy.
4. Prowadzenie porad zawodowych dla bezrobotnych osób niepełnosprawnych i osób poszukujących pracy.
5. Współpraca z:
- Powiatowym Urzędem Pracy
- Powiatowym Zespołem ds. Orzekania o Niepełnosprawności
- Ochotniczym Hufcem Pracy, Mobilnym Centrum Informacji Zawodowej.
6. Współdziałanie z placówkami i organizacjami prowadzącymi działalność na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej.
7. Przyjmowanie i kompletownie wniosków na turnusy rehabilitacyjne oraz na finansowanie likwidacji barier architektonicznych.
8. Uczestnictwo w szkoleniach dotyczących w/w zadań.
9. Dokształcanie w zakresie przepisów prawnych dotyczących wykonywanych zadań.
Informacje powiązane:
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Hampel |
Data wprowadzenia: | 2009-03-26 00:00:00 |
Opublikował: | Maciej Hampel |
Data publikacji: | 2006-09-21 00:00:00 |
Ostatnia zmiana: | (brak danych) |
Ilość wyświetleń: | 3945 |