
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA NA STANOWISKO REFERENTA W WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU
Numer dokumentu: 2
Rok (4 cyfry): 2008
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA
NA STANOWISKO REFERENTA W WYDZIALE
KOMUNIKACJI I TRANSPORTU
STAROSTA LESZCZYŃSKI
Na podstawie art. 3 a ustawy z dnia 22 marca 1990 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 ze. zm.) ogłasza z dniem 3 lipca 2008 r. otwarty i konkurencyjny nabór na czas zastępstwa pod nieobecność pracownika na stanowisku referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu, Plac Kościuszki 4C, 64-100 Leszno.
I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f) wykształcenie co najmniej średnie,
g) 2 letni staż pracy,
h) znajomość obsługi komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej,
b) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
c) konsekwencja w działaniu,
d) kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność i motywacja do pracy.
II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:
1. Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami..
2. Przygotowywanie decyzji o kierowaniu na badania lekarskie...
3. Sprawdzanie znajomości topografii u osób kierujących taksówką osobową.
4. Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach.
5. Dokonywanie wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmian danych w dowodzie rejestracyjnym.
6. Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku zniszczenia pojazdu, kradzieży, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicą.
7. Przygotowywanie decyzji o kontrolnym sprawdzeniu kwalifikacji do kierowania pojazdem..
8. Przygotowywanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami silnikowymi oraz decyzji o przywróceniu..
9. Przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli pojazdów samochodowych , ciągników rolniczych, motorowerów i przyczep nie zarejestrowanych w okresie 30 dni od dnia ich nabycia...
10.Przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zgubieniu prawa jazdy i wydawanie wtórników prawa jazdy..
11.Prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych z wyjątkiem przypadku wywozu pojazdu za granicę.
III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2. list motywacyjny i cv
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 ze zm./.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
IV. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa lub przesłać w terminie do dnia 17 lipca 2008r. w godz. 7.00- 15.00 na adres:
STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko referenta (na czas zastępstwa) w Wydziale Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.
Wicestarosta Leszczyński
/-/ Krystian Maćkowiak
Lp
|
Nazwisko i imię
|
Miejsce zamieszkania
|
1.
|
Adamek Danuta
|
Rydzyna
|
2.
|
Grabowy Krzysztof
|
Leszno
|
3.
|
Klupczyńska Agnieszka
|
Nowy Dwór
|
4.
|
Nowak Łukasz
|
Leszno
|
Starosta Leszczyński
/-/ Krzysztof Benedykt Piwoński
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4B
64-100 Leszno
Informacja o wynikach naboru
na czas zastępstwa pod nieobecność pracownika na stanowisku urzędniczym – referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu.
W wyniku zakończonej procedury naboru na ww. stanowisko, nie zatrudniono żadnego z kandydatów z uwagi na brak doświadczenia na porównywalnym stanowisku.
Starosta Leszczyński
/-/ Krzysztof Benedykt Piwoński
Leszno, dnia 5 sierpnia 2008 r.
Informacje powiązane:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.doc (29.5kB) | ![]() |
|
kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.pdf (51kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | admin Maciej |
Data wprowadzenia: | 2008-08-05 00:00:00 |
Opublikował: | admin Maciej |
Data publikacji: | 2008-07-03 00:00:00 |
Ostatnia zmiana: | (brak danych) |
Ilość wyświetleń: | 1621 |