
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATANA STANOWISKO INSPEKTORA ds. kontroli wewnętrznej
Numer dokumentu: 3
Rok (4 cyfry): 2008
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA
NA STANOWISKO INSPEKTORA
ds. kontroli wewnętrznej
STAROSTA LESZCZYŃSKI
Na podstawie art. 3 a ustawy z dnia 22 marca 1990 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 ze. zm.) ogłasza z dniem 4 grudnia 2008 r. otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektora ds. kontroli wewnętrznej,
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.
I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
g) 3-letni staż pracy,
h) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie powiatowym i zagadnień kadrowo płacowych,
i) znajomość obsługi komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy w administracji (jst)
b) praktyka w księgowości lub na stanowiskach związanych z kontrolą.
c) konsekwencja w działaniu,
d) kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność i motywacja do pracy,
e) umiejętność interpretowania przepisów i redagowania pism urzędniczych.
II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:
1. Prowadzenie kontroli planowanych i doraźnych zleconych przez Zarząd, Starostę lub Skarbnika w zakresie finansowo-księgowym i płacowym w Starostwie i w jednostkach organizacyjnych Powiatu.
Ustalanie stanu faktycznego w zakresie funkcjonowania gospodarki finansowej w tym:
1) badanie wiarygodności sprawozdań finansowych oraz sprawozdania lub informacji z wykonania budżetu, weryfikacja danych zawartych w sprawozdaniach z ewidencją księgową,
2) dokonywania ocen przestrzegania zasad celowości i oszczędności w dokonywaniu wydatków, uzyskiwaniu możliwie najlepszych efektów w ramach posiadanych środków finansowych oraz przestrzeganie terminów realizacji zadań i zaciągniętych zobowiązań,
3) badanie zgodności działania poszczególnych osób i jednostek z obowiązującymi przepisami zewnętrznymi i uregulowaniami wewnętrznymi.
2. Ustalanie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, w tym ujawnianie niewykorzystanych rezerw i niegospodarnego działania i nadużyć, jak również osób za nie odpowiedzialnych.
3. Opracowywanie rocznych planów kontroli.
4. Wskazywanie w zaleceniach pokontrolnych sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień.
5. Dokonywanie oceny adekwatności, efektywności i skuteczności systemów kontroli, w tym przestrzeganie procedur kontroli zarządzania ryzykiem.
6. prowadzenie rejestru kontroli i przechowywanie oraz kompletowanie dokumentacji pokontrolnej.
7. Zbieranie i przedstawianie Staroście, Zarządowi i Skarbnikowi bieżącej informacji w celu doskonalenia działalności jednostek podległych oraz usprawnienia funkcji nadzoru, kontroli i koordynacji.
III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2. list motywacyjny i cv
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
8. kopia dowodu osobistego.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 ze zm./.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
IV. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa lub przesłać w terminie do dnia 18 grudnia 2008r. do godz. 15,00 na adres:
STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora ds. kontroli wewnętrznej w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.
Wicestarosta Leszczyński
/-/ dr Krystain Maćkowiak
Lp.
|
Nazwisko i imię
|
Miejsce zamieszkania
|
1.
|
Glapiak Agnieszka
|
Wyciążkowo
|
2.
|
Lester Zuzanna
|
Łoniewo
|
3.
|
Raburska Regina
|
Krzemieniewo
|
4.
|
Zakrzewska Katarzyna
|
Leszno
|
Leszno, dnia 22 grudnia 2008 r.
Informacje powiązane:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.doc (29.5kB) | ![]() |
|
kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.pdf (51kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | admin Maciej |
Data wprowadzenia: | 2009-02-18 00:00:00 |
Opublikował: | admin Maciej |
Data publikacji: | 2008-12-04 00:00:00 |
Ostatnia zmiana: | (brak danych) |
Ilość wyświetleń: | 3355 |