OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA NA STANOWISKO STARSZEGO INSPEKTORA ds. FINANSOWYCH W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE



OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA NA STANOWISKO W
POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W LESZNIE

Numer dokumentu 2
Rok 2007
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA NA STANOWISKO STARSZEGO INSPEKTORA ds. FINANSOWYCH W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE

KIEROWNIK PCPR
Na podstawie art.3 a ustawy z dnia 22 marca 1990 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 1593 ze zmianami) ogłasza z dniem 4 grudnia 2007 r. otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko głównego księgowego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie 64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4 B.
Zatrudnienie w wymiarze 1 etatu.

I. Wymagania.
1. wymagania niezbędne
a) obywatelstwo polskie,
b) ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
f) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowej oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karane skarbowe,
g) spełnia jeden z poniższych warunków:
- ekonomiczne jednolite studia magisterskie,
- ekonomiczne wyższe studia zawodowe,
- uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę e księgowości.
h) umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows, pakietu Ms Office oraz Internetu.
2.Wymagania dodatkowe.
a) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
b) konsekwencja w działaniu,
c) kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność i motywacja do pracy.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmować będzie następujące
czynności:
1. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń pracowników.
2. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych.
3. Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy oraz prowadzenie rozliczeń z ZUS.
4. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1.życiorys,
2.list motywacyjny,
3.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4.kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6.kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu
osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7.oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8.oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
9.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

IV. Dokumenty należy składać osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie lub przesłać w terminie do 19 grudnia 2007 r w godzinach od 7 00-1500 na adres:

Powiatowe Centrum
Pomocy Rodzinie
w Lesznie
Pl. Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
Z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisku głównego księgowego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie.

Kierownik
Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie
/-/ Emilia Konieczna



Informacje powiązane: