Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonaniu prac geodezyjni- kartograficznych związanych z opracowaniem bazy danych numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej w zakresie budynków, arkuszy ewidencyjnych oraz rejonów statystycznych dla gminy Wł



Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

 

Starostwo Powiatowe w Lesznie, z siedzibą przy Pl. Kościuszki 4 ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

      na wykonaniu prac geodezyjni- kartograficznych związanych z opracowaniem bazy danych numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej w zakresie budynków, arkuszy ewidencyjnych oraz rejonów statystycznych dla gminy Włoszakowice, która posiada opracowaną bazę danych numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej w zakresie granic działek ewidencyjnych i klasoużytków. Dane te zostaną wprowadzone do Systemu Informacji Przestrzennej GOE- INFOV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne realizacji zamówienia- Załącznik nr 5 do SIWZ:

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia- do 31 października 2007 r.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami) i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.

 

Bezpłatną Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można:

  1. Odebrać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4, pok. 115
  2. Obrać ze strony internetowej starostwa:

 

W przypadku pobrania ze strony internetowej wykonawca zobowiązany jest do przeglądania strony Starostwa, ponieważ wszelkie zmiany specyfikacji będą zamieszczane na stronie.

http://powiatleszno.bip.sonik.pl/inf,przetargi,z20070601131924782100

 

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:

Maciej Kasprzak, Pl. Kościuszki 4, pok. 115, tel.: 65 529 65 00; w godzinach od 8 do 14.30

 

 

Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności posiadają doświadczenie zawodowe, na które składa się m.in.: zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednego zamówienia  polegającego na opracowaniu bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej w systemie Geo- Info w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia bądź w zakresie działek

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 8.1.1. na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale 9 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególnych warunków. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu albo dokumenty i oświadczenia będą zawierały błędy formalne, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Jeżeli ze złożonych oświadczeń i dokumentów nie będzie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki określone w punkcie 8.1.1 to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy

 

 W celu oceny czy Wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ Zamawiający żąda przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

-Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii dokumentu (dokumentów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

-W zakresie warunku określonego w punkcie 8.1.1.2. Podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wykazu co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, związanego z wykonywaniem bazy numerycznej mapy ewidencyjnych w programie GEO- INFO w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia bądź w zakresie działek  (wzór formularza wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz o którym mowa, zawierać musi co najmniej:

      a) przedmiot usługi,

      b) datę rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usługi,

      c) informację o odbiorcach usług ze wskazaniem co najmniej nazwy, adresu, telefonu odbiorcy usługi,

      d) wartość usługi w złotych (brutto),

Zamawiający wymaga również załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (z należytą starannością) (np. referencje lub protokoły odbioru bez zastrzeżeń) w formie oryginału lub kopi dokumentu (dokumentów) potwierdzających należyte wykonanie usługi, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną /uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

- Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy (w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania- Załącznik nr 1 do SIWZ) w formie oryginału podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

 

 

Oferty należy składać w Siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4 w pokoju nr 115.

 

Termin składania ofert upływa: 13 czerwca 2007 r. o godzinie 10:00

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, 13 czerwca 2007 r. o godzinie 10:15

 

Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena- 100%

Wykonawcy związani są złożoną ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

Oferta musi być zabezpieczona wadium. Łączna wartość wadium wynosi 1500 zł (słownie: tysiącpięćset złotych).




Informacje powiązane: