Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lesznie

Data publikacji: 06.11.2008
Termin składania ofert: 21.11.2008


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu
Starostwa Powiatowego w Lesznie
Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
NIP: 697 19 52 864, Regon: 411102917

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATOWEGO W LESZNIE

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 6 listopada 2008 r. pod numerem 303413-2008

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.powiat-leszczynski.pl

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322).
2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Termin realizacji zamówienia: okres 2 lat.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
1) o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten będzie spełniony, jeśli, Wykonawca posiada zezwolenie wojewody lub marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) oraz jeśli z załączonego przez Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia);
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonych przez Wykonawcę zaświadczeń naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS lub KRUS wynikać będzie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne).
2. Dodatkowe warunki udziału w postępowaniu:
a) zapewnienie zgodności oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322).

Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych poniżej wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
3) zezwolenie wojewody lub marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.);
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy;
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy;
6) certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322).
8. Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ;
2) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli według załączonego wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ);
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika;
4) jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Wadium nie pobiera się.
10. Kryteria oceny ofert: cena – 100%.
11. Oferty należy składać do dnia 21 listopada 2008 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21 listopada 2008 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
13. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym – Dominik Szymański – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu, tel. (0-65) 529-68-22, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00,
2) w zakresie formalnym – Katarzyna Tyczyńska, tel. (0-65) 529 68 34 w godz. od 8.00 – do 15.00
14. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

 

Leszno, dnia 24. 11. 2008 r.
 
OR.VI.345/26/08
 
 
                                                                                             
                                   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lesznie
 
 
 
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Starostwo Powiatowe w Lesznie informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lesznie dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.
 
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę.
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
 
Oferta nr 1
Nazwa wykonawcy: PHU TABLITEK Maria Pilaczyńska
Adres: ul. Lotosowa 31, 60-175 Poznań
Streszczenie oferty: oferta niepodlegająca odrzuceniu
 
Zamawiający dokonał oceny oferty na podstawie kryterium określonego w SIWZ: cena – 100% i zgodnie z formułą wskazaną w SIWZ przyznał punkty złożonej ofercie.
 
Skala punktów w kryterium cena: 0 -100 pkt
 
24,64 zł (za 1 szt.)
x 100 pkt.
24,64 zł
 
Liczba przyznanych punktów w kryterium cena: 100 pkt
 
 
 
Uzasadnienie wyboru oferty:
 
Zamówienia udzielono firmie TABLITEK z siedzibą w Poznaniu. Wybrana oferta odpowiada bowiem wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ofercie przyznano maksymalną ilość punktów w kryterium cena, ponieważ jest jedyną ofertą jaka została złożona w postępowaniu.
 



Informacje powiązane: