
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę oprogramowania finansowo-księgowego, sprzętu komputerowego oraz kserokopiarki
Data publikacji: 05.12.2008
Termin składania ofert: 15.12.2008
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę oprogramowania finansowo-księgowego, sprzętu komputerowego oraz kserokopiarki
Zamawiający:
Powiat Leszczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
NIP: 697 19 52 864, Regon: 411102917
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ OPROGRAMOWANIA FINANSOWO-KSIĘGOWEGO, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ KSEROKOPIARKI
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 5 grudnia 2008 r. pod numerem 353787-2008
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.powiat-leszczynski.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania finansowo-księgowego, sprzętu komputerowego oraz kserokopiarki.
Część I
Dostawa oprogramowania finansowo-księgowego obejmująca jego wdrożenie, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu, zestawienie łącza VPN między dwoma budynkami Zamawiającego oraz roczną opiekę autorska nad oprogramowaniem.
Część II
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego.
Część III
Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego.
Część IV
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
Część V
Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki.
2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1, 30.12.13.00-6.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Termin realizacji zamówienia: część I – do dnia 31 stycznia 2009 r., część II, III, IV, V – do dnia 30 grudnia 2008 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
1) o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonego przez Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia);
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych poniżej wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
8. Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2a i/lub, 2b i/lub, 2c i/lub, 2d i/lub, 2e do SIWZ (w zależności od liczby części, o które ubiega się Wykonawca;
2) Specyfikacja oprogramowania finansowo-księgowego – załącznik nr 3a (część I);
3) Asortymentowy wykaz urządzeń oferowanych przez Wykonawcę – załącznik nr 3b (część II), 3c (część III), 3d (część IV), 3e (część V) do SIWZ;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika;
5) jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Wadium nie pobiera się.
10. Kryteria oceny ofert: cena – 100%.
11. Oferty należy składać do dnia 15 grudnia 2008 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15 grudnia 2008 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
13. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym – Maciej Hampel – informatyk, tel. (0-65) 529-68-36, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00,
2) w zakresie formalnym – Katarzyna Tyczyńska, tel. (0-65) 529 68 34 w godz. od 8.00 – do 15.00
14. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
W związku z tym moje pytanie o interpretacje tego zapisu:
Jeśli kurier mający dostarczyć naszą ofertę dla Państwa np. z powodu wypadku drogowego poinformuje że będzie spóźniony 30 min. czy możemy wysłać ofertę faksem do Państwa i ona będzie traktowana jako ważna do uczestnictwa w Państwa przetargu (uwzględniając oczywiście że kurier
dotrze z oryginałami chwilę później)?
Informacje powiązane:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
siwz.pdf (408.3kB) | ![]() |
![]() |
kalkulacja_cenowa_oprogramowania_.pdf (41.8kB) | ![]() |
![]() |
kalkulacja_cenowa_oprogramowania.xls (21.5kB) | ![]() |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | admin Maciej |
Data wprowadzenia: | 2008-12-11 00:00:00 |
Opublikował: | admin Maciej |
Data publikacji: | 2008-12-05 00:00:00 |
Ostatnia zmiana: | (brak danych) |
Ilość wyświetleń: | 2196 |