Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę oprogramowania finansowo-księgowego, sprzętu komputerowego oraz kserokopiarki

Data publikacji: 05.12.2008
Termin składania ofert: 15.12.2008


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę oprogramowania finansowo-księgowego, sprzętu komputerowego oraz kserokopiarki
Zamawiający:
Powiat Leszczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
NIP: 697 19 52 864, Regon: 411102917

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ OPROGRAMOWANIA FINANSOWO-KSIĘGOWEGO, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ KSEROKOPIARKI

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 5 grudnia 2008 r. pod numerem 353787-2008

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.powiat-leszczynski.pl

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania finansowo-księgowego, sprzętu komputerowego oraz kserokopiarki.
Część I
Dostawa oprogramowania finansowo-księgowego obejmująca jego wdrożenie, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu, zestawienie łącza VPN między dwoma budynkami Zamawiającego oraz roczną opiekę autorska nad oprogramowaniem.

Część II
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego.

Część III
Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego.

Część IV
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

Część V
Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki.

2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1, 30.12.13.00-6.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Termin realizacji zamówienia: część I – do dnia 31 stycznia 2009 r., część II, III, IV, V – do dnia 30 grudnia 2008 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
1) o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonego przez Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia);
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych poniżej wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
8. Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2a i/lub, 2b i/lub, 2c i/lub, 2d i/lub, 2e do SIWZ (w zależności od liczby części, o które ubiega się Wykonawca;
2) Specyfikacja oprogramowania finansowo-księgowego – załącznik nr 3a (część I);
3) Asortymentowy wykaz urządzeń oferowanych przez Wykonawcę – załącznik nr 3b (część II), 3c (część III), 3d (część IV), 3e (część V) do SIWZ;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika;
5) jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Wadium nie pobiera się.
10. Kryteria oceny ofert: cena – 100%.
11. Oferty należy składać do dnia 15 grudnia 2008 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15 grudnia 2008 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
13. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym – Maciej Hampel – informatyk, tel. (0-65) 529-68-36, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00,
2) w zakresie formalnym – Katarzyna Tyczyńska, tel. (0-65) 529 68 34 w godz. od 8.00 – do 15.00
14. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Leszno, dnia 11. 12. 2008 r.
OR.VI.345/31/08
 
Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
do przetargu nieograniczonego na dostawę oprogramowania finansowo-księgowego,
sprzętu komputerowego oraz  kserokopiarki
 
 
            Starostwo Powiatowe w Lesznie, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę oprogramowania finansowo-księgowego, sprzętu komputerowego oraz kserokopiarki w trybie przetargu nieograniczonego.
 
Pytania Wykonawcy
 
W związku z nieprecyzyjnymi dla nas sformułowaniami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ – w tabeli Wymagania, punkt III System wymiany sprawozdań i Planów, podpunkt Funkcje uzupełniające, wiersz ostatni:
„Możliwość przyjęcia sprawozdań z systemu VULCAN”
oraz w punkcie II tegoż załącznika:
„Oprogramowanie współpracujące z programem finansowo – księgowym VULCAN umożliwiające elektroniczne przesyłanie sprawozdań do organu”
prosimy o szczegółowe wyjaśnienia, co konkretnie Zamawiający rozumie pod takimi zapisami.
 
Odpowiedź Zamawiającego
 
Zamawiający informuje, że szkoły prowadzone przez Powiat Leszczyński korzystają z programu finansowo-księgowego VULCAN, którego producentem jest firma VULCAN z siedzibą we Wrocławiu.
Ww. oprogramowanie nie zostanie zmienione, w związku z tym zachodzi konieczność zabezpieczenia możliwości współpracy programu VULCAN z nowozakupionym oprogramowaniem do prowadzenia ksiąg rachunkowych organu.
Zamawiany dla szkół program powinien umożliwić sporządzenie sprawozdań na bazie danych z systemu VULCAN i przekazywanie ich w formie elektronicznej (za pośrednictwem Internetu) do stanowiska pracy prowadzącego obsługę księgową budżetu i dalej zaczytanie danych z dostarczonego pliku w nowym systemie finansowo-księgowym.
Składane przez szkoły sprawozdania to:
- RB 27S,
-RB 28S.
 
Pytania Wykonawcy
 
Pytania do SIWZ
Dotyczy przetargu OR.VI345/31/08
Na dostawę oprogramowania finansowo – księgowego, sprzętu komputerowego oraz kserokopiarki
 
Pyt 1. Dotyczy warunków technicznych zestawienia VPN:
a)      Kto jest operatorem w każdej z lokalizacji,
b)      Czy są adresy IP publiczne,
c)      Jakie są sieci IP użyte w sieciach wewnętrznych,
d)      Jakie złącze jest zainstalowane w modemie Telindus Crocus HDSL od strony użytkownika,
e)      – ilu użytkowników jest w każdej lokalizacji,
f)       – ilu użytkowników będzie jednocześnie korzystać z połączenia VPN
g)      czy przez VPN będą się łączyli pracownicy z zewnątrz.
 
Czy nie lepiej byłoby zamówić konfigurację połączenia VPN z dostawą routera bezprzewodowego? Dostawca routera zna jego możliwości techniczne i powinien go podłączyć i skonfigurować – również do połączenia VPN. Konfiguracja połączenia VPN na stacjach roboczych z systemem Windows z reguły nie jest już trudna.
 
Pyt 2. Dotyczy szkoleń, w „Opisie przedmiotu zamówienia cz. I” ust. I pkt 6 wpisano: „… Wykonawca zabezpieczy sprzęt niezbędny do ich przeprowadzenia.” Czy Zamawiający przewiduje szkolenia stanowiskowe, na zasadzie warsztatów czy tylko pokazowe? Proszę uszczegółowić o jaki sprzęt chodzi.
 
Odpowiedź Zamawiającego
 
Ad. 1a)
Operatorem jest TP S.A.
 
Ad. 1 b)
Tak.
 
Ad. 1c)
Adresy IP z przedziału: 192.168.1.1-255
 
Ad. 1d)
Złącze: V.35
 
Ad. 1e)
W Wydziale GKKiGN (budynek przy Al. Jana Pawła II 23) są 23 stacje robocze.
W budynku przy Pl. Kościuszki 4B – 60 użytkowników.
W budynku przy Pl. Kościuszki 4C – 15 użytkowników.
 
Ad. 1f)
W zależności od potrzeb Zamawiającego od ok. 1-50 użytkowników.
 
Ad. 1g)
Tak.
 
Ad. 2
Zamawiający przewiduje szkolenia w formie warsztatów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń.  Zamawiający nie jest w stanie określić szczegółowo rodzaju sprzętu koniecznego do skutecznego przeszkolenia użytkowników oprogramowania.
 
Pytania Wykonawcy
 
Na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych proszę o wyjaśnienie zapisów z SIWZ z grudnia 2008
 
             W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia część II – zestaw komputerowy 9 szt w wymaganiach płyty głównej widnieje zapis „maks. Pojemność pamięci – 16 GB”. Ponieważ system operacyjny MS Windows XP Professional nie jest w stanie zaadresować takiego rozmiaru pamięci, to czy:
 
„Zamawiający dopuszcza aby płyta główna umożliwiała adresowanie mniejszej wartości np. 8GB lub 4GB co i tak wyczerpuje możliwości systemu operacyjnego?”
 
 
Odpowiedź Zamawiającego
 
Zamawiający dopuszcza, aby płyta główna umożliwiła adresowanie mniejszej wartości.
 
 
Pytania Wykonawcy
 
Na stronie 4 SIWZ jest napisane "Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje składane przez zamawiającego i wykonawcę za pomocą telefaksu uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego."

W związku z tym moje pytanie o interpretacje tego zapisu:
Jeśli kurier mający dostarczyć naszą ofertę dla Państwa np. z powodu wypadku drogowego poinformuje że będzie spóźniony 30 min. czy możemy wysłać ofertę faksem do Państwa i ona będzie traktowana jako ważna do uczestnictwa w Państwa przetargu (uwzględniając oczywiście że kurier
dotrze z oryginałami chwilę później)?
 
Odpowiedź Zamawiającego
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty za pośrednictwem faksu. Opis przygotowania oferty zawiera punkt XIV siwz.
 



Informacje powiązane: