Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie sygnalizacji alarmowej i przeciwpożarowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Rydzynie – II etap

Data publikacji: 25.09.2009
Termin składania ofert: 19.10.2009


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie  sygnalizacji alarmowej i przeciwpożarowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w   RydzynieII etap

Nazwa i adres zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Rydzynie,                   Plac Zamkowy 2, 64-130 Rydzyna

NIP: 697-19-09-986, Regon: 000230214

Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony 

Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiat-leszczynski.pl

Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie  sygnalizacji alarmowej i przeciwpożarowej                      w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w   Rydzynie – II etap

Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych: Zamawiający nie  przewiduje możliwości składania ofert częściowych 

Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych

Termin wykonania zamówienia: 15 grudnia 2009r. .

Opis warunków udziału w postępowaniu:

Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  

ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonego przez  Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub  z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia).

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na  zasadzie: Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególnych warunków.

Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o

udzielenie zamówienia publicznego:

1.             Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg formularza stanowiącego załącznik  nr 2 do SIWZ;

2.            Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

3.             Aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.             Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż                      6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.             Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia na który składa ofertę na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00zł.

6.             Dokument potwierdzający kwalifikacje do kierowania i wykonywania prac w obiektach zabytkowych.

 

Wymienione dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za

zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.

 

Pozostałe dokumenty  niezbędne do przeprowadzenia postępowania:

1.        Oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ,

2.       Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika.

3.       Jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego.

4.       Wykazać doświadczenie zawodowe, poprzez zrealizowanie w obiektach zabytkowych, w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 zadań o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. wykonał co najmniej 3 instalacje alarmowe i przeciwpożarowe o wartości nie niższej  niż 200 000,00zł.

      Informację  o doświadczeniu Wykonawcy  należy wykazać na załączniku nr 3 do SIWZ.   Do 

      informacji winny być  dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty

      zostały wykonane należycie (zakres wykonywanych prac oraz ich wartość powinny zostać w tych

     dokumentach wyszczególnione).

 5.  Aktualne świadectwo dopuszczenia CNOBP na urządzenia transmisji alarmów   

      pożarowych i sygnalizacji uszkodzeń (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i  

      Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących   

      Zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub Ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a

      także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania – Dz. U. nr 143, poz.1002).

 

 

Wymienione dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za

zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę

 

Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto= 100% 

Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert upływa 19 października 2009r. o godz. 10.00;    Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 (sekretariat).

Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19 października 2009r.  o godz. 10.15  w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1.

Termin związania ofertą: Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje wybory najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej  

 

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających,  o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 : Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

 

 

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP udostępnionym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych. Numer ogłoszenia na portalu UZP 333478 - 2009 data zamieszczenia   25 września 2009r.      .   




Informacje powiązane: