
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawęsprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniemZamawiający:Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w LeszniePlac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
Data publikacji: 27.08.2008
Termin składania ofert: 05.09.2008
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę
sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
NIP: 697 19 52 918, Regon: 411104158
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 27.08.2008 r. pod numerem 201597-2008
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.powiat-leszczynski.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań:
Zadanie nr 1.Dostawa 12 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i drukarkami zgodnie ze SIWZ- załącznik nr 1.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.10.00
Zadanie nr 2.Dostawa 4 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i drukarkami zgodnie ze SIWZ- załącznik nr 2.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.10.00
Zadanie nr 3. Dostawa 1 zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i drukarką laserową
zgodnie ze SIWZ- załącznik nr 3.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.10.00
Zadanie nr 4. Dostawa 8 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem zgodnie ze SIWZ-
załącznik nr 4.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.12.00
Zadanie nr 5. Dostawa 1 zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i drukarką laserową
zgodnie ze SIWZ- załącznik nr 5.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.10.00
Zadanie nr 6. Dostawa aparatu cyfrowego zgodnie ze SIWZ- załącznik nr 6.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.33.32.00
Zadanie nr 7. Dostawa projektora multimedialnego i ekranu projekcyjnego zgodnie ze SIWZ-
załącznik nr 7.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.45.21.00 i 33.45.34.00
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
5. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 7 dni od daty zawarcia umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek ten jest spełniony, jeżeli z odpisu KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej wynika, że przedmiot dostawy zgodny jest z rodzajem działalności wykonywanej przez wykonawcę.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych poniżej wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg formularza stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Wadium nie pobiera się.
9. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
10. Oferty należy składać do dnia 5 września 2008 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego, pok.. nr 7.
11. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 5 września 2008 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 7.
12. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
- w zakresie merytorycznym – Emilia Konieczna, tel. 0-65 529-68-38, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00,
- w zakresie formalnym – Elżbieta Gazda, tel. (0-65) 529 68 37,od poniedziałku do piątku w
godz. od 8.00 – do 14.00.
13. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
WYJAŚNIENIA !!!!
W związku z ogłoszonym przetargiem nieograniczonym na dostawę sprzętu komputerowego – znak sprawy PCPR/343/1/08 - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie przedstawia następujące wyjaśnienia do SIWZ, które wpłynęły do PCPR w dniu 29.08.2008 r.:
1 Czy program graficzny opisany w załącznikach nr 1-5 do SIWZ ma stanowić jeden moduł, czy możliwe jest zaproponowanie kilku modułów, lub kilku odrębnych programów?
Oczekujemy jednego programu składającego się z jednego modułu.
2 Czy zamawiający dopuszcza zaproponowanie programu lub pakietu programów napisanych na zasadach licencji GNU GPL (Open Source)?
Nie.
3. Czy zamawiający określi na jaki okres czasu wymaga licencji na
oprogramowanie antywirusowe?
Oczekujemy licencji na okres jednego roku..
4 Czy dopuszcza się zaoferowanie ekranu projekcyjnego o wymiarach 150
cm x
Mając na uwadze fakt, że wymogi stawiane przedmiotowi zamówienia są wymogami minimalnymi dopuszczamy jedynie możliwość większych rozmiarów ekranu projekcyjnego, aniżeli wskazane w załącznikach do SIWZ.
5 Ile licencji ma posiadać program do obsługi wniosków o dofinansowanie
osobom niepełnosprawnym zadań realizowanych przez powiatowe centra
pomocy rodzinie ze środków przekazywanych przez Państwowy Fundusz
Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych – Zadanie nr 5?
Oczekujemy tylko jednej licencji.
Leszno, dnia 08. 09. 2008 r.
12 635,98 zł
|
x 100 pkt.
|
21 501,28 zł
|
12 635,98 zł
|
x 100 pkt.
|
15 723,36 zł
|
12 635,98 zł
|
x 100 pkt.
|
16 323,60 zł
|
12 635,98 zł
|
x 100 pkt.
|
23 533,80 zł
|
12 635,98 zł
|
x 100 pkt.
|
18 241,44 zł
|
12 635,98 zł
|
x 100 pkt.
|
12 635,98 zł
|
12 635,98 zł
|
x 100 pkt.
|
16 351,42 zł
|
3 888,99 zł
|
x 100 pkt.
|
6 877,14 zł
|
3 888.99 zł
|
x 100 pkt.
|
4 878,78 zł
|
3 888,99 zł
|
x 100 pkt.
|
4 877,56 zł
|
3 888,99 zł
|
x 100 pkt.
|
6 639,85 zł
|
3 888,99 zł
|
x 100 pkt.
|
3 888.99 zł
|
3 888,99 zł
|
x 100 pkt.
|
4 925,63 zł
|
535,58 zł
|
x 100 pkt.
|
821,06 zł
|
535,58 zł
|
x 100 pkt.
|
569,74 zł
|
535, 58 zł
|
x 100 pkt.
|
535, 58 zł
|
535,58 zł
|
x 100 pkt.
|
540 zł
|
1880, 02 zł
|
x 100 pkt.
|
3 699,04 zł
|
1880,02 zł
|
x 100 pkt.
|
2490.02 zł
|
1880,02 zł
|
x 100 pkt.
|
1894,66 zł
|
1880,02 zł
|
x 100 pkt.
|
1880,02 zł
|
1880,02 zł
|
x 100 pkt.
|
2300,01 zł
|
Informacje powiązane:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
siwz.pdf (176kB) | ![]() |
![]() |
zalacznik_nr_1-7.pdf (189.1kB) | ![]() |
![]() |
zalacznik_nr_8.pdf (39.1kB) | ![]() |
![]() |
zalacznik_nr_9.pdf (49.6kB) | ![]() |
![]() |
zalacznik_nr_10.pdf (46.6kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | admin Maciej |
Data wprowadzenia: | 2008-09-09 00:00:00 |
Opublikował: | admin Maciej |
Data publikacji: | 2008-08-27 00:00:00 |
Ostatnia zmiana: | (brak danych) |
Ilość wyświetleń: | 2044 |