Starostwo Powiatowe w Lesznie

64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

 

 OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) ogłasza z dniem 16 grudnia 2010 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze -Sekretarza Powiatu – Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.

 

I. Wymagania.

     1. Wymagania niezbędne:

 

a) obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych a art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,

d) nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e) musi posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 (ustawy o pracownikach samorządowych),

- w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub

- posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach , o których mowa w art. 2 ( ustawy o pracownikach samorządowych)

- oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,  
f) musi posiadać wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

 

2. Wymagania dodatkowe:   

  1. umiejętność pracy w zespole,
  2. łatwość nawiązywania kontaktów,
  3. kreatywność,
  4. obowiązkowość,
  5. dobra organizacja pracy,
  6. samodzielność,
  7. łatwość uczenia się,
  8. skłonność do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.

 

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku  Sekretarza.

1.        Zapewnianie właściwej organizacji pracy starostwa oraz realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi.

2.        Czuwanie nad tokiem terminowością wykonywanych zadań w Starostwie.

3.        Koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa i jego komórek wewnętrznych.

4.        Nadzorowanie toku przygotowania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządów.

5.        Koordynowanie prac dotyczących przygotowania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd.

6.        Organizowanie warunków materialno-technicznych dla działalności Starostwa.

7.        Nadzorowanie procesu informatyzacji, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedzib Starostwa.

8.        Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:

1. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

3. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,

4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,

5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

7. kandydaci mogą dołączyć list motywacyjny i cv.

 

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z  2008 r. Nr  223, poz. 1458/.


IV. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego lub przesłać w terminie do dnia 27 grudnia 2010 r. do godz. 9:00  

 

                                               STAROSTWO POWIATOWE

                                                           W LESZNIE

Plac Kościuszki 4 budynek B

                                                            64-100 Leszno

z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze  Sekretarza w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.

 

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.  

Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

                                                                         Starosta Leszczyński

                                                                /-/ Krzysztof Benedykt Piwoński

 

Starostwo Powiatowe w Lesznie,
64-100 Leszno, Plac Kościuszki 4B

Informacja o wynikach naboru na stanowisko
Sekretarza Powiatu
                                                      

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko wybrany został Pan dr Krystian Maćkowiak  zamieszkały w Lesznie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru.

Pan dr Krystian Maćkowiak  spełnia wszystkie kryteria określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada odpowiednie kwalifikacje, predyspozycje i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków. W/w wykazał się kompleksową wiedzą z zakresu zadań realizowanych przez Starostwo.
                                                                   
                                                                  

Leszno, dnia 3 stycznia 2011 r.


                                                                    Starosta Leszczyński

                                                             /-/ Krzysztof Benedykt Piwoński