
Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458) ogłasza z dniem 31 stycznia 2014 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu, Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.
Informujemy, że w miesiącu grudniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6 %
I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych a art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
f) 2-letni staż pracy,
g) znajomość ustaw i rozporządzeń dotyczących funkcjonowania powyższego stanowiska.
2. Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
2. kreatywność, wiarygodność,
3. umiejętność radzenia sobie ze stresem,
4. lojalność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
5. umiejętność motywowania, umiejętności organizacyjne.
II. Zakres czynności:
1. W zakresie wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami (KT.I):
1) Przyjmowanie wniosków o wydanie, wymianę, zwrot i przywrócenie uprawnień do kierowania pojazdami.
2) Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami.
3) Wydawanie międzynarodowych praw jazdy.
4) Przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zmianie danych osobowych zawartych w prawie jazdy.
5) Przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy i wydawanie wtórników prawa jazdy.
6) Przygotowywanie decyzji o kontrolnym sprawdzaniu kwalifikacji do kierowania pojazdem.
7) Przygotowanie decyzji o kierowaniu na badania lekarskie kierującego pojazdem w przypadkach nasuwających zastrzeżenia co do stanu zdrowia.
8) Przyjmowanie od Policji zatrzymanego prawa jazdy.
9) Przyjmowanie zawiadomień o wydaniu postanowienia o zatrzymaniu prawa jazdy przez prokuratora i sąd.
10) Przygotowywanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy.
11) Przygotowywanie decyzji o cofnięciu uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym oraz decyzji o przywróceniu kierowcy uprawnienia do kierowania
pojazdem silnikowym po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego cofnięcie.
12) Sprawdzanie znajomości topografii przez osoby kierujące taksówką osobową.
13) Współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych SA w Warszawie
w zakresie druków praw jazdy.
14) Zastępstwo pracownika w razie nieobecności na stanowisku ds. wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami.
2. W zakresie nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców (KT.IV):
1) Przygotowanie decyzji związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń dla jednostek prowadzących szkolenia dla osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami.
2) Dokonywanie wpisów do ewidencji instruktorów oraz wydawanie legitymacji instruktorów.
3) Skreślanie instruktorów z ewidencji.
4) Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad szkoleniem osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami.
III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2. mile widziany list motywacyjny i cv
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
Dokument aplikacyjny powinien być opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz.1458/.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
IV. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie lub przesłać w terminie do dnia 10 lutego 2014r. do godz. 16,00
STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu
V. Warunki pracy na danym stanowisku: referenta
1. Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno,
2. stanowisko pracy urzędnicze – referenta
3. wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat,
4. na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Starosta Leszczyński
/-/ Krzysztof Benedykt Piwoński
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458) ogłasza z dniem 31 stycznia 2014 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu, Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych a art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
f) 2-letni staż pracy,
2. Wymagania dodatkowe:
pojazdem silnikowym po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego cofnięcie.
w zakresie druków praw jazdy.
III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2. mile widziany list motywacyjny i cv
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
Dokument aplikacyjny powinien być opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz.1458/.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu
V. Warunki pracy na danym stanowisku: referenta
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
/-/ Krzysztof Benedykt Piwoński
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE (30kB) | ![]() |
![]() |
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE (52.9kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Hampel |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Hampel |
Data wprowadzenia: | 2014-01-31 14:12:30 |
Opublikował: | Maciej Hampel |
Data publikacji: | 2014-01-31 14:15:47 |
Ostatnia zmiana: | 2014-02-03 07:52:21 |
Ilość wyświetleń: | 3718 |