Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

 OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) ogłasza z dniem 14 marca  2014 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora w Wydziale Geodezji Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami – 64-100 Leszno, Al. Jana Pawła II  23.
Informujemy, że w miesiącu lutym 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób   niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6 %
I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c)  nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e)  posiadanie wykształcenia wyższego:  gospodarka nieruchomościami, geodezja, prawo lub inne w przypadku posiadania co najmniej 3 – letniego stażu pracy na podobnym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
2.Wymagana znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa geodezyjnego i kartograficznego, ustawy o samorządzie powiatowym
3.Umiejętność analizowania zapisów w księgach wieczystych
4.Umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych i ewidencyjnych
5.Mile widziana znajomość programu do prowadzenia ewidencji mienia (EWID 2007) oraz programu LEX
6.Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną
7.Dobra organizacja pracy.

II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:
1. Prowadzi sprawy gospodarowania zasobem nieruchomości Powiatu
2. Przygotowuje plany wykorzystania zasobu nieruchomości Powiatu
3. Ewidencjonuje nieruchomości Powiatu.
4. Przygotowuje wnioski o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Powiatu oraz o wpis w księdze wieczystej.
5. Podejmuje czynności w celu regulowania stanów prawnych nieruchomości.
6. Sporządza roczne sprawozdanie z gospodarowania nieruchomościami zasobu
7. Prowadzi sprawy wywłaszczeń nieruchomości i zwrotów wywłaszczonych nieruchomości (w tym zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości i ograniczenie sposobów korzystania z nieruchomości)
8. Prowadzi sprawy odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości.
9. Prowadzi sprawy nabywania nieruchomości na rzecz Powiatu, w tym sprawy dotyczące komunalizacji na rzecz Powiatu dróg publicznych – powiatowych.
10. Prowadzi sprawy sprawozdawczości budżetowej i merytorycznej.
11. Uczestniczy w przygotowywaniu umów, zleceń i warunków technicznych dla prac zlecanych przez Wydział w zakresie gospodarki nieruchomościami.
12.Wykonuje kontrolę zlecanych przez urząd opracowań w zakresie gospodarki nieruchomościami.
13. Dokonuje uzgodnień z radcą prawnym w zakresie prowadzonych spraw.
14. Prowadzi archiwizację załatwianych spraw.
15. Zaznajamia się na bieżąco z przepisami prawa dot. ww. zakresu.
16. Wykonuje inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału.
17 .Zastępuje stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa
i Powiatu.
III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
7. kandydaci mogą dołączyć list motywacyjny i cv.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z  2008 r. Nr  223, poz. 1458/.
IV. Dokumenty należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać w terminie do dnia 24 marca 2014 r. do godz. 16,00
V. Warunki pracy na danym stanowisku:
1. Starostwo Powiatowe w Lesznie, al. Jana Pawła II 23, 64-100 Leszno,
2. stanowisko pracy  urzędnicze – podinspektora
3. wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat,
4. na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.
                                      STAROSTWO POWIATOWE
                                             W LESZNIE
                                      Plac Kościuszki 4 budynek B
                                             64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko podinspektora  w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.  
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

                                          Starosta Leszczyński
                                  /-/ Krzysztof Benedykt Piwoński