Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) ogłasza z dniem 7 października  2014 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – młodszego referenta w Wydziale Geodezji Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami – 64-100 Leszno, Al. Jana Pawła II  23.
I. Wymagania.
1.Wymagania niezbędne:
a)obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c)nieposzlakowana opinia,
d)niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e)posiadanie wykształcenia: wyższe lub co najmniej 2 rok studiów o kierunku geodezja, kartografia, geoinformatyka lub inny w przypadku posiadania, co najmniej rocznego stażu pracy na podobnym stanowisku
2. Wymagania dodatkowe:
1.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
2.Wymagana znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
3.Mile widziane uprawnienia zawodowe, o których mowa a art.42 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
4.Umiejętność obsługi komputera.
5.Mile widziana znajomość programu EWID 2007.
6.Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną.
7.Dobra organizacja pracy.

II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:
1.Prowadzenie bazy danych ewidencji gruntów i budynków.
2.Prowadzenie baz danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych (map ewidencyjnych i map zasadniczych)
3.Bieżąca aktualizacja treści ewidencyjnej mapy numerycznej oraz treści zasadniczej mapy numerycznej w zakresie uzgodnionym z Geodetą Powiatowym.
4.Wpisywanie danych wynikających z otrzymanych od organów administracji publicznej
i sądów dokumentów do ewidencji gruntów i budynków.
5.Prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
6.Prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w celu nałożenia obowiązku opracowania dokumentacji geodezyjnej lub udostepnienia dokumentacji budowy lub dokumentacji powykonawczej, jeżeli jest to niezbędne do aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków.
7.Obsługa petentów w zakresie udzielania wyjaśnień dotyczących zapisów w bazie ewidencji gruntów i budynków.
8.Współpraca przy udostępnianiu bazy danych ewidencji gruntów i budynków.
9.Uczestniczy w procesie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej w zakresie zleconym przez Geodetę Powiatowego.
10.Uczestniczy w procesie okresowych weryfikacji danych ewidencyjnych w zakresie zleconym przez Geodetę Powiatowego.
11.Dokonuje bieżącej i okresowej kontroli poprawności zapisów danych ewidencyjnych kartograficznych oraz spójności części opisowej i kartograficznej ewidencji gruntów
i budynków zgodnie z wewnętrzną procedurą sprawdzania jakości komputerowych baz danych.
12.Dokonuje wymiany danych dotyczących zmiany numerycznego opisu granic powiatu
z sąsiednimi powiatami zgodnie z obowiązującą procedurą. Uzgadnia współrzędne na granicy powiatu z sąsiednimi powiatami.
13.Przekazuje do PRG dane określające przebieg granic jednostek ewidencyjnych i obrębów ewidencyjnych, dla których ustalone zostały nowe punkty graniczne lub zmienione zostały współrzędne określające położenie dotychczasowych punktów granicznych.
14.Prowadzi archiwizację wycofanych danych ewidencyjnych oraz archiwizację akt załatwionych spraw.
15.Zaznajamia się na bieżąco z przepisami prawa dot. w/wym. zakresu
16.Zastępuje stanowisko pracy ds. prowadzenia numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej.
17.Wykonuje inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału.

III.Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1.oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3.kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
4.kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5.oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6.oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
7.kandydaci mogą dołączyć list motywacyjny i cv.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z  2008 r. Nr  223, poz. 1458/.
IV.Dokumenty należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać do Starostwa w terminie odbioru lub wpływu do dnia 20 października 2014 r. do godz. 15,00
V.Warunki pracy na danym stanowisku:
1.Starostwo Powiatowe w Lesznie, al. Jana Pawła II 23, 64-100 Leszno,
2.stanowisko pracy  urzędnicze – młodszego referenta,
3.wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat,
4. na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego
Informujemy, że w miesiącu  wrześniu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób   niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6 %.
STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko młodszego referenta w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.  
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.


                                                       
                                                                Starosta Leszczyński
                                                          /-/ Krzysztof Benedykt Piwoński