Starostwo Powiatowe
64-100 Leszno, pl. Kościuszki 4B
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

urzędnicze ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu
pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.
I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) nieposzlakowana opinia,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie wykształcenia: wyższego.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub publicznej,
2) kreatywność, wiarygodność,
3) umiejętność radzenia sobie ze stresem,
4) lojalność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
5) umiejętność motywowania, umiejętności organizacyjne.
II. Zakres czynności:
1. W zakresie rejestracji pojazdów (KT.II)
1) Prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawaniem dowodów i tablic rejestracyjnych.
2) Prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów, wydawaniem pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych.
3) Przyjmowanie pozwoleń czasowych i tymczasowych tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji.
4) Wydawanie kart pojazdów dla pojazdów sprowadzanych z zagranicy i tam zarejestrowanych.
5) Wydawanie wtórników pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów.
6) Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu.
7) Dokonywanie wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmian danych w dowodzie rejestracyjnym.
8) Wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicę.
9) Kierowanie pojazdów do dodatkowego badania technicznego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska.
10) Dokonywanie kontroli spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) przez posiadaczy pojazdów mechanicznych;
11) Przyjmowanie od Policji oraz jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych zatrzymanego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego).
12) Zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniają-cej jego zatrzymanie.
13) Przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, motorowerów i przyczep nie zarejestrowanych w ciągu 30 dni od dnia ich nabycia w celu wprowadzenia do ewidencji.
14) Wprowadzanie obowiązku wyposażenia pojazdów zaprzęgowych w hamulec.
15) Współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych SA w Warszawie  w zakresie druków wykorzystywanych w procesie rejestracji pojazdu.
16) Zastępstwo pracownika w razie nieobecności na stanowisku ds. rejestracji pojazdów.
2. Pracownik jest zobowiązany do zamknięcia budynku wydziału po zakończeniu pracy, włączania alarmu antywłamaniowego oraz przekazania kluczy osobie do tego upoważnionej. Wyznaczenie terminu następuje zgodnie z harmonogramem ustalonym przez naczelnika wydziału lub osobę wskazaną przez naczelnika.
3. Pracownik jest zobowiązany do wykonywania poleceń służbowych naczelnika lub osoby wskaza- nej przez naczelnika.   
III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2. mile widziany list motywacyjny i cv
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
Dokument aplikacyjny powinien być opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada  2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
IV. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Lesznie lub przesłać w terminie odbioru do dnia 2 marca 2015 r. do godz. 09,00
STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko urzędnicze ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu.
V. Warunki pracy na danym stanowisku:
1. Starostwo Powiatowe w Lesznie, pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno,
2. stanowisko pracy urzędnicze w Wydz. Komunikacji i Transportu,
3. wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat,
4. na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.
Informujemy, że w miesiącu styczniu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób   niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

                                                                                   Z up. Starosty
                                                                           /-/Robert Kasperczak
                                                                                    Wicestarosta

 

Leszno, dnia 19 lutego 2015 r.