Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

 OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO

 urzędnicze – podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa.
I. Wymagania.

1. Wymagania niezbędne:

1)obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)nieposzlakowana opinia,
4)niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)posiadanie wykształcenia wyższego  budowlanego w zakresie budownictwa ogólnego.

2. Wymagania dodatkowe:   
1.doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
2.obsługa komputera oraz znajomość zagadnień związanych z pracą w sieci,
3.wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną,
4.obsługa urządzeń biurowych,
5.wiedza z zakresu Prawa budowlanego,
6.znajomość KPA,
7.kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
8.sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
9.umiejętność radzenia sobie ze stresem,
10.lojalność, życzliwość w stosunku do pracowników i interesantów,
11.udzielanie niezbędnych informacji obywatelom załatwiającym sprawy w Starostwie,
12.umiejętności organizacyjne, dyspozycyjność. 

II. Zakres  wykonywanych zadań  na stanowisku podinspektora:
Rozpatrywanie i przygotowywanie spraw i rozstrzygnięć w zakresie:
1.Przyjmowanie wniosków o pozwolenie na budowę obiektu budowlanego i wykonywanie innych robót budowlanych.
2.Sprawdzanie wniosków o pozwolenie na budowę lub roboty budowlane w zakresie:
a)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z:
-miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego,
-wymaganiami decyzji o warunkach zabudowy,
-przepisami, w tym techniczno-budowlanymi,
b)kompletność projektu budowlanego i posiadanie opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń,
c)wykonanie projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane.
3.Nakładanie obowiązku usunięcia nieprawidłowości i uzupełnienia braków we wniosku o pozwolenie na budowę lub rozbiórkę obiektu budowlanego.
4.Przygotowywanie decyzji z zakresu zezwoleń na realizację inwestycji drogowej.
5.Przygotowywanie decyzji udzielających bądź odmawiających pozwolenia na budowę lub rozbiórkę obiektu budowlanego.
6.Przygotowywanie decyzji odmawiających pozwolenia na budowę obiektu budowlanego na terenie, na którym znajduje się obiekt, w stosunku do którego orzeczono nakaz rozbiórki.
7.Przygotowywanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany.
8.Przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę, zezwalającej na istotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę.
9.Przygotowywanie decyzji stwierdzających wygaśnięcie pozwolenia na budowę, jeżeli budowy nie rozpoczęto w terminie trzech lat od dnia, w którym decyzja o pozwoleniu na budowę stała się ostateczna lub jeżeli nastąpiła przerwa w budowie dłuższa niż trzy lata.
10.Przygotowywanie decyzji przenoszących pozwolenie na budowę na rzecz innego podmiotu.
11.Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze budowy oraz wykonywania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę.
12.Zgłaszanie sprzeciwu w sprawie budowy oraz wykonywania robót i nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę.
13.Przyjmowanie zgłoszenia o rozbiórce nie objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia.
14.Nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na rozbiórkę.
15.Nakładanie obowiązku usunięcia nieprawidłowości lub uzupełnienia zgłoszeń.
16.Przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
17.Przygotowywanie dokumentów związanych z rozpatrywaniem wniosków o zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych lub innych przepisów.
18.Przygotowywanie uzgodnień projektowanych rozwiązań obiektów budowlanych usytuowanych na terenach zamkniętych w zakresie:
-linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych,
-przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także połączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.
19.Potwierdzenie spełnienia wymagań samodzielnego lokalu mieszkalnego dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali.
20.Potwierdzenie powierzchni użytkowej i wyposażenia technicznego budynku mieszkalnego lub okalu mieszkalnego dla celów dodatku mieszkaniowego.
21.Prowadzenie rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę – w zakresie załatwianych spraw indywidualnych.
22.Zakładanie dzienników budów i robót budowlanych objętych ostatecznymi decyzjami o
pozwoleniu na budowę.
23.Przygotowywanie dokumentów związanych z uzgadnianiem decyzji wójtów i burmistrzów 
ustalających warunki zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego.
24.Przygotowywanie dokumentów dotyczących opiniowania projektów miejscowych planów
zagospodarowania przestrzennego.
25.Przygotowywanie decyzji w sprawach niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej działki, jeżeli jest to niezbędne dla wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.
26.Uczestniczenie wspólnie z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Sejnach w 
kontroli budów, wizji lokalnych, oględzin obiektów.
27.Przekazywanie kopii rejestrów Wojewodzie Wielkopolskiemu.
28.Przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wójtom i burmistrzom.
29.Przygotowywanie zaświadczeń z zakresu działania Wydziału.
30.Przekazywanie Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego oraz innym jednostkom i organom dokumentów określonych w ustawie Prawo budowlane.
31.Przekazywanie do Urzędu Statystycznego informacji o ruchu budowlanym.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1.oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3.kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
4.kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5.oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6.oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
7.kandydaci mogą dołączyć list motywacyjny i cv.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą     z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z  2014 r., poz. 1202/.

IV. Dokumenty należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać  w terminie do dnia 27. 04. 2015 r. do godz. 10,00
  
V.Warunki pracy na danym stanowisku:
1.Starostwo Powiatowe w Lesznie, pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno,
2.stanowisko pracy  urzędnicze – podinspektora,
3.wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy,
4.na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.
Informujemy, że w miesiącu marcu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób   niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6 %.
STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko podinspektora  w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.  
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

                                                                    Starosta
                                                     /-/ Jarosław Wawrzyniak

 

Leszno, dnia 17 kwietnia 2015 r.