Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.) ogłasza z dniem 18 grudnia 2017 roku otwarty
i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – młodszy referent ds. obsługi klienta i prowadzenia powiatowego zespołu geodezyjnego i kartograficznego w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

I.Wymagania.
1.Wymagania niezbędne od kandydatów:
1)obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)nieposzlakowana opinia,
4)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)wykształcenie średnie: geodezja i kierunki pokrewne (kartografia, geoinformatyka, gospodarka przestrzenna, budownictwo, gospodarka nieruchomościami) lub kontynuacja nauki – minimum 2 rok studiów (szkoły) o kierunku geodezja lub inne w przypadku posiadania, co najmniej rocznego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w komórce odpowiedzialnej za realizację zadań wynikających z przepisów prawa geodezyjnego
i kartograficznego.
 
2.Wymagania dodatkowe:
1)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
2)wymagana znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz przepisów wykonawczych,
3)mile widziane uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 42 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
4)umiejętność obsługi komputera,
5)mile widziana znajomość programu EWID 2007,
6)wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną,
7)dobra organizacja pracy,
8)umiejętność radzenia sobie ze stresem,
9)obsługa urządzeń biurowych,
10)samodzielność i motywacja do pracy,
11)systematyczność, terminowość i odpowiedzialność,
12)umiejętność pracy w zespole.

II.Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:
1.Przyjmowanie zgłoszeń prac geodezyjnych i prac kartograficznych.
2.Uzgadnianie z wykonawcą prac geodezyjnych lub prac kartograficznych listy materiałów zasobu niezbędnych lub przydatnych do wykonania zgłoszonej pracy.
3.Udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
4.Udostępnianie danych ewidencji gruntów i budynków zawierających dane podmiotów ewidencyjnych oraz wydawanie wypisów z operatu ewidencyjnego.
5.Rejestrowanie materiałów udostępnianych i wypożyczanych z zasobu.
6.Wydawanie wytycznych dotyczących wykonania zgłoszonych robót.
7.Wydawanie licencji określających uprawnienia podmiotów dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnionego im materiału zasobu.
8.Naliczanie opłaty za udostępnianie materiałów zasobu oraz za sporządzenie i wydawanie wypisu oraz wyrysu z operatu ewidencji gruntów i budynków, uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych, co do zgodności tych dokumentów z danymi zawartymi w bazach danych lub z dokumentacją przekazaną przez tego wykonawcę do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wysyłanie materiałów zasobu pod wskazany adres. Sporządzanie Dokumentu Obliczenia Opłaty.
9.Prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w przypadku sporu dotyczącego zakresu udostępnionych materiałów zasobu lub wysokości należnej opłaty.
10.Przyjmowanie wniosków o uwierzytelnienie dokumentów.
11.Badanie zgodności treści uwierzytelnianych dokumentów z danymi zawartymi
w dokumentacji geodezyjnej lub w odpowiednich bazach danych.
12.Opatrywanie udostępnianej dokumentacji odpowiednimi klauzulami urzędowymi.
13.Włączanie do zasobu przyjętej dokumentacji.
14.Przygotowywanie wniosków o wyłączenie z zasobu materiałów zbędnych, nieaktualnych, nieczytelnych, zniszczonych, (jeśli nie uległy odnowieniu).
15.Rezerwacja numerów działek.
16.Przyjmowanie i rejestracja wniosków.
17.Obsługa kasy.
18.Ustalanie czy opłata w wysokości określonej w Dokumencie Obliczenia Opłaty została uiszczona.
19.Udział w realizacji projektu informatyzacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
20.Archiwizacja akt załatwionych spraw.
21.Zaznajamianie się na bieżąco z przepisami prawa dot. ww. zakresu.
22.Zastępowanie stanowiska pracy ds. obsługi klienta i prowadzenia punktu kasowego
w Wydziale GN oraz ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
23.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2.List motywacyjny i życiorys /CV/.
3.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4.Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.
5.Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
6.Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7.Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokument aplikacyjny powinien być opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą
z dnia 21 listopada  2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.)”.


IV. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym
w Lesznie lub przesłać w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godz. 13.00 na adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie Plac Kościuszki 4 budynek B 64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko urzędnicze – młodszego referenta ds.  obsługi klienta i prowadzenia powiatowego zespołu geodezyjnego
i kartograficznego w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

V. Warunki pracy na danym stanowisku:
1.Miejsce świadczenia pracy: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Al. Jana Pawła
II 23, 64-100 Leszno.
2.Stanowisko pracy: urzędnicze w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
3.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony.
4.Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. cały etat.
5.Data rozpoczęcia pracy: styczeń 2018 r.  

Informujemy, że w miesiącu listopadzie 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

                                                                       Starosta Leszczyński
                                                                    /-/ Jarosław Wawrzyniak

Leszno, dnia 18.12.2017 r.