Kierownik
Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie
ogłasza nabór na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika na stanowisko urzędnicze – specjalista w zakresie gospodarowania majątkiem i zamówień
publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lesznie Plac Kościuszki 4C, 64-100 Leszno


1. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku specjalisty w zakresie gospodarowanie majątkiem i zamówień publicznych:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Nieposzlakowana opinia.
4) Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) Wykształcenie – średnie lub wyższe, ekonomiczne lub prawne lub administracyjne.
6) Minimum dwa lata stażu pracy.
7) Znajomość podstawowych regulacji prawnych z zakresu , zamówień publicznych i prawa administracyjnego.
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
1) Odpowiedzialność, wnikliwość, dokładność, sumienność, sprawność, samodzielność, bezstronność, kreatywność.
2) Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów.
3) Umiejętność samodzielnej, sprawnej organizacji pracy i kierowania pracą w zespole.
4) Terminowość, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych pod presją czasu , wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty w zakresie gospodarowania majątkiem i zamówień publicznych:
1) Rozliczanie i prowadzenie przychodów i rozchodów w programie magazynowym.
2) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych dotyczących Zarządu Dróg Powiatowych (ZDP) Plac Kościuszki 4.
3) Sporządzanie umów dotyczących pomocy finansowej i ich rozliczanie po zakończonej inwestycji na koniec roku.
4) Księgowanie zaangażowania zawartych umów z wykonawcami, księgowanie planów.
5) Monitorowanie rozrachunków.
6) Windykacja należności, przygotowywanie dokumentów windykacyjnych do Urzędu Skarbowego.
7) Przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji związanych z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych.
8) Obsługa elektronicznych postępowań o udzielenia zamówienia publicznego na platformie zakupowej.
4. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny i CV.
2) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( w załączeniu ).
3) Oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną RODO ( w załączeniu ).
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie lub dodatkowe kwalifikacje (ukończone kursy, szkolenia),
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy – świadectwa pracy lub innych dokumentów lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia.
6) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
5. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie Plac Kościuszki 4C (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500 lub pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie Plac Kościuszki 4C, 64-100 Leszno, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Oferta zatrudnienia na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika na stanowisko urzędnicze – specjalista w zakresie gospodarowania majątkiem i zamówień publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lesznie” – w terminie od 17 lutego 2025 roku do 27 lutego 2025 roku do godz. 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełnią wymogów formalnych (niezbędnych) nie będą brali udziału w kolejnych etapach procesu rekrutacji. Po upływie terminu składania dokumentów Komisje Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej.
6. Warunki pracy na danym stanowisku:
1) Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych, Plac Kościuszki 4C, 64-100 Leszno.
2) Rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze specjalista w zakresie
gospodarowania majątkiem i zamówień publicznych.
3) Wymiar czasu pracy: pełen etat.
4) Stosunek pracy zostanie nawiązany w terminie określonym w umowie o pracę
jako dzień rozpoczęcia pracy, marzec 2025rok.
Administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych Leszno, Plac Kościuszki 4C.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych:
e-mail: iod@zdp.leszno.pl
7. Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne na stanowisko specjalisty w zakresie  gospodarowania majątkiem i zamówień publicznych Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której terminie i miejscu kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lesznie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.( zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych art. 13a ust. 2).
Dokumenty aplikacyjne kandydata , który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. biurze kadr przez okres sześciu miesięcy od momentu nawiązanie stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym czasie zostaną zniszczone komisyjnie w oparciu o protokół zniszczenia.
Postępowanie rekrutacyjne może zakończyć się niewyłonieniem w konkursie żadnego z kandydatów.


KIEROWNIK
Zarządu Dróg Powiatowych
w Lesznie


Leszno, dnia 17 luty 2025 rok.