Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę istniejącego budynku w Kąkolewie na Środowiskowy Dom Samopomocy z możliwością rozbudowy w celu utworzeni
Data publikacji: 03.07.2009
Termin składania ofert: 16.07.2009
Leszno, dnia 03. 07. 2009 r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Znak postępowania: PCPR 345/1/09.
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
NIP: 697 19 52 918, Regon: 411104158
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę istniejącego budynku w Kąkolewie na Środowiskowy Dom Samopomocy z możliwością rozbudowy w celu utworzenia salki rehabilitacyjnej, mieszkania chronionego, Punktu Interwencji Kryzysowej, Centrum Ekonomi Społecznej oraz Warsztatów Terapii Zajęciowej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 3 lipca 2009 r. pod numerem 221752-2009.
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.powiat-leszczynski.pl
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, z wyodrębnieniem części dotyczących poszczególnych pomieszczeń wchodzących w skład kompleksu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3. Zakres prac projektowych obejmuje:
I. Prace przedprojektowe:
1. Inwentaryzacja obiektu.
2. Koncepcja.
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być poprzedzona koncepcją. Koncepcja powinna być wykonana i przedstawiona Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy.
Koncepcja powinna zawierać dane umożliwiające wystąpienie w celu uzyskania decyzji o warunkach zabudowy.
II. Prace projektowe:
1. Projekt budowlano-wykonawczy wraz z wymaganymi zgodnie z obowiązującymi przepisami uzgodnieniami i pozwoleniami.
Projekt budowlano-wykonawczy musi zawierać:
1. część opisowo-obliczeniową: opis techniczny
2. część kosztową: przedmiar robót
3. część rysunkową:
4. szczegółowe specyfikacje techniczne.
Oddzielnie należy opracować kosztorys inwestorski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Projekt budowlano-wykonawczy należy opracować w 4 egzemplarzach i sporządzić w formie papierowej oraz elektronicznej na płycie CD.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) aktualne zaświadczenie o przynależności do samorządu zawodowego.
8. Wadium nie pobiera się.
9. Kryterium oceny ofert: cena - 80%., termin realizacji zadania -20 %.
10. Termin realizacji zamówienia- do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
11. Oferty należy składać do dnia 16 lipca 2009 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 7.
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16 lipca 2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 7.
13. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
- w zakresie merytorycznym – Emilia Konieczna, tel. 0-65 529-68-38, od poniedziałku
do piątku w godz. od 8.00 do 15.00,
- w zakresie formalnym – Elżbieta Gazda, tel. (0-65) 529 68 39,od poniedziałku do
piątku w godz. od 8.00 – do 15.00.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Informacje powiązane:
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Powiatowe Centrum Pomowy Rodzinie w Lesznie |
Data wprowadzenia: | 2009-07-23 00:00:00 |
Opublikował: | Powiatowe Centrum Pomowy Rodzinie w Lesznie |
Data publikacji: | 2009-07-03 00:00:00 |
Ostatnia zmiana: | (brak danych) |
Ilość wyświetleń: | 2278 |