Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie sygnalizacji alarmowej i przeciwpożarowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Rydzynie – II etap
Data publikacji: 28.07.2009
Termin składania ofert: 19.08.2009
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie sygnalizacji alarmowej i przeciwpożarowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Rydzynie – II etap
Nazwa i adres zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Rydzynie, Plac Zamkowy 2, 64-130 Rydzyna
NIP: 697-19-09-986, Regon: 000230214
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiat-leszczynski.pl
Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie sygnalizacji alarmowej i przeciwpożarowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Rydzynie – II etap
Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych: Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych
Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych
Termin wykonania zamówienia: 15 października 2009r. .
Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonego przez Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia).
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególnych warunków.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
3. Aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia na który składa ofertę na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00zł.
6. Dokument potwierdzający kwalifikacje do kierowania i wykonywania prac w obiektach zabytkowych.
Wymienione dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za
zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1. Oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika.
3. Jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykazać doświadczenie zawodowe, poprzez zrealizowanie w obiektach zabytkowych, w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 zadań o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. wykonał co najmniej 3 instalacje alarmowe i przeciwpożarowe o wartości nie niższej niż 100 000,00zł.
Informację o doświadczeniu Wykonawcy należy wykazać na załączniku nr 3 do SIWZ. Do
informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty
zostały wykonane należycie (zakres wykonywanych prac oraz ich wartość powinny zostać w tych
dokumentach wyszczególnione).
Wymienione dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za
zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę
Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto= 100%
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert upływa 19 sierpnia 2009r. o godz. 10.00; Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 (sekretariat).
Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19 sierpnia 2009r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1.
Termin związania ofertą: Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje wybory najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 : Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP udostępnionym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych. Numer ogłoszenia na portalu UZP 256102 - 2009 data zamieszczenia 28.07.2009r.