Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę piaskarko-solarki

Data publikacji: 25. 09. 2009
Termin składania ofert: 06. 10. 2009


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę piaskarko-solarki
Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
NIP: 697 19 52 864, Regon: 411102917


OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ PIASKARKO-SOLARKI


Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 25 września 2009 r. pod numerem 163901-2009

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej:
www.bip.powiat-leszczynski.pl

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej piaskarko-solarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt III SIWZ.
2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34. 92.00.00-2.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonego przez Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia);
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych poniżej wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
3) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:

1) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ;
2) wypełniony formularz Parametry techniczne piaskarko-solarki, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika;
4) jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Wadium nie pobiera się.
10. Kryteria oceny ofert: cena – 100%.
11. Oferty należy składać do dnia 6 października 2009 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 6 października 2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
13. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym – Szymon Cieśliński, tel. (0-65) 525-69-84, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00,
2) w zakresie formalnym – Katarzyna Tyczyńska, tel. (0-65) 529-68-34, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 – do 15.00
14. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.






Informacje powiązane: