Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: „Wsparcie rozwoju społeczno-gospodarczego poprzez wykorzystanie technik informacyjnych i komunikacyjnych w powiecie leszczyńskim”.

Data publikacji: 27.10.2009
Termin składania ofert: 04.11.2009


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: „Wsparcie rozwoju społeczno-gospodarczego poprzez wykorzystanie technik informacyjnych i komunikacyjnych w powiecie leszczyńskim”.

Zamawiający:
Powiat Leszczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Leszczyńskiego
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
NIP: 697 19 52 864, Regon: 411102917


OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
„Wsparcie rozwoju społeczno-gospodarczego poprzez wykorzystanie technik informacyjnych
i komunikacyjnych w powiecie leszczyńskim”.


Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 27 października 2009 r. pod numerem 189141-2009

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej:
www.bip.powiat-leszczynski.pl

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury sprzętowej i sieciowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
48821000-9 Serwery sieciowe
32424000-1 Infrastruktura sieciowa
30216110-0 Skanery komputerowe
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 15 czerwca 2010 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego za kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,
2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły "spełnia" - "nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej dołączonych do oferty.

7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy.
3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.
4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 3, 4, 5, Rozdziału SIWZ:
1) pkt 1, 4,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) pkt 3 - składa zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 6. ppkt 1) lit. a i b oraz ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6. ppkt 1) lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6. ppkt 1) i ppkt 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 6. ppkt 3) stosuje się odpowiednio.
8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
9) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień spełniających wymagania określone w Rozdziale VIII pkt 1. SIWZ wraz z podaniem wartości zamówienia brutto, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców.
Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.
10) Certyfikat CE dla oferowanego serwera lub oświadczenie producenta o posiadaniu certyfikatu CE.
11) Dokumenty załączone do oferty, muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
12) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości.
13) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert: cena – 100%
10. Oferty należy składać do dnia 4 listopada 2009 r. do godz. 8:00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
11. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 4 listopada 2009 r. o godz. 8:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 113.
12. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym – Maciej Hampel, tel. (0-65) 529-68-36, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00,
2) w zakresie formalnym – Katarzyna Tyczyńska, tel. (0-65) 529-68-34, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 – do 15.00
13. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, 7 ustawy Pzp.

Wicestarosta Leszczyński
dr Krystian Maćkowiak /-/

Członek Zarządu
Stefan Kuśnierek /-/



Informacje powiązane: