Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania
Data publikacji: 12.11.2009
Termin składania ofert: 20.11.2009
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
NIP: 697 19 52 864, Regon: 411102917
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 12 listopada 2009 r. pod numerem 206555-2009
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej:
www.bip.powiat-leszczynski.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania (komputer – 1 szt., monitor – 1 szt., laptop – 1 szt., drukarka laserowa – 4 szt., skaner formatu A4 – 1 szt., oprogramowanie komputerowe – 14 licencji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5, 30213100-6, 30216110-0, 30232110-8, 30231300-0, 48310000-4, 48620000-0.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 10 dni od dnia podpisania umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły "spełnia" - "nie spełnia" na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów określonych w punkcie 7 ogłoszenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ppkt. 1) -3) ogłoszenia winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. Natomiast warunek określony w ppkt. 4) muszą spełniać wszyscy Wykonawcy osobno.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin stosuje się odpowiednio.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia dokument określony w ppkt 2 oraz oświadczenie (z ppkt. 1), o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie (z ppkt. 1) o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia albo wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki.
8. Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ;
2) wypełniony formularz specyfikacji technicznej, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika;
4) jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Wadium nie pobiera się.
10. Kryteria oceny ofert: cena – 100%.
11. Oferty należy składać do dnia 20 listopada 2009 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20 listopada 2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
13. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym – Marcin Golembka, tel. (0-65) 529-68-55, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00,
2) w zakresie formalnym – Katarzyna Tyczyńska, tel. (0-65) 529-68-34, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 – do 15.00
14. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Leszno, dnia 26 listopada 2009 r.
OR.VI.3431/15/09
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Starostwo Powiatowe w Lesznie informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu złożono pięć ofert.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nr oferty |
Nazwa i siedziba Wykonawcy |
Cena brutto |
Ocena oferty pod względem ważności |
Liczba punktów w kryterium cena |
1. |
PHU HAL s.c. ul. Rokietnicka 23 62-080 Tarnowo Podgórne |
27 223,64 zł |
oferta odrzucona |
Oferta nie podlega ocenie |
2. |
Laptop dla Ciebie Marcin Sikora ul. Skautów 8 63-500 Ostrzeszów |
33 584,27 zł |
oferta niepodlegająca odrzuceniu |
64,59 pkt. (21 691,60 zł : 33 584,27zł x 100 pkt.) |
3. |
Ema-Soft sp. j. ul. Słowiańska 47 64-100 Leszno |
24 564,00 zł |
oferta niepodlegająca odrzuceniu |
88,31 pkt. (21 691,60 zł : 24 564,00 zł x 100 pkt.) |
4. |
Login Computer ul. Leszczyńskich 27 64-100 Leszno |
21 691,60 zł |
oferta niepodlegająca odrzuceniu |
100 pkt. (21 691,60 zł : 21 691,60 zł x 100 pkt.) |
5. |
Infocentrum sp. z o. o. ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 230 61-485 Poznań |
23 510,62 zł |
oferta niepodlegająca odrzuceniu |
92,26 pkt. (21 691,60 zł : 23 510,62 zł x 100 pkt.) |
Uzasadnienie wyboru oferty:
Zamówienia udzielono firmie Login Computer z siedzibą w Lesznie przy ul. Leszczyńskiej 27. Wybrana oferta odpowiada bowiem wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto oferta uzyskała największą ilość punktów (100 pkt.) spośród ofert złożonych w postępowaniu, ponieważ wykonawca zaoferował najniższą cenę. Cena zaś stanowi kryterium wyboru oferty.
Wicestarosta Leszczyński
dr Krystian Maćkowiak /-/
Informacje powiązane:
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | admin Maciej |
Data wprowadzenia: | 2009-11-26 00:00:00 |
Opublikował: | admin Maciej |
Data publikacji: | 2009-11-12 00:00:00 |
Ostatnia zmiana: | (brak danych) |
Ilość wyświetleń: | 1640 |