Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane związane z montażem urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lesznie przy Al. Jana Pawła II 23
Data publikacji: 22.06.2009
Termin składania ofert: 14.07.2009
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane związane z montażem urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lesznie przy Al. Jana Pawła II 23
Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
NIP: 697 19 52 864, Regon: 411102917
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE
Z MONTAŻEM URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH
W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO
W LESZNIE PRZY AL. JANA PAWŁA II 23
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 22 czerwca 2009 r. pod numerem 95545-2009
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej:
www.bip.powiat-leszczynski.pl
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z montażem urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lesznie przy Al. Jana Pawła II 23. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt (załącznik nr 1 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedmiar robót (kosztorys ślepy) stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.33.12.20-4.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonego przez Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia);
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten będzie spełniony, jeśli Wykonawca załączy do oferty polisę potwierdzającą, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności);
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych poniżej wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
3) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
8. Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
2) kosztorys ofertowy wg załącznika nr 3 do SIWZ,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika;
4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące materiałów użytych do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ);
5) jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Wadium nie pobiera się.
10. Kryteria oceny ofert: cena – 100%.
11. Oferty należy składać do dnia 14 lipca 2009 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14 lipca 2009 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
13. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym – Maciej Wojciechowski, tel. (0-65) 529-68-42, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00,
2) w zakresie formalnym – Katarzyna Tyczyńska, tel. (0-65) 529 68 34 w godz. od 8.00 – do 15.00
14. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
- Jak będą kładzione rurociągi freonowe od poszczególnych jednostek zewnętrznych:
- Na jakiej wysokości będą wisiały jednostki zewnętrzne i czy dopuszcza się wykorzystanie zamiast rusztowań ambony?
- Gdzie będą odprowadzane skropliny?
- Czy w kosztorysie ślepym uwzględnione zostały koryta montażowe, kształtki montażowe i uchwyty do przewodów skroplin. Pytanie motywuję opisem montażu zawartym w założeniach technicznych, a w kosztorysie ww. koryt kształtek i uchwytów nie ma.
Nr oferty
|
Nazwa i siedziba Wykonawcy
|
Cena brutto
|
Ocena oferty pod względem ważności
|
Liczba punktów
w kryterium cena
|
1.
|
KLIMA-BYTOM sp. j.
J. Szczerba, R.Szczerba
ul. Adamka 1
41-909 Bytom
|
30 036,95 zł
|
Oferta odrzucona w związku z wykluczeniem Wykonawcy
|
Oferta nie podlega ocenie
|
2.
|
ENERGY HEAT TECHNOLOGY INVESTMENT
ul. Krakowska 48
50-425 Wrocław
|
30 410,94 zł
|
Oferta niepodlegająca odrzuceniu
|
96,51 pkt.
(29 348,56zł : 30 410,94 zł x 100)
|
3.
|
VENTRA CLIMA sp. z o. o.
ul. Kordeckiego 56/58
04-355 Warszawa
Oddział: ul. Głogowska 218 p. 6
60-104 Poznań
|
36 530,84zł
|
Oferta niepodlegająca odrzuceniu
|
80,34 pkt.
(29 348,56 zł : 36 530,84 zł x 100)
|
4.
|
FORUM
ul. Przemysłowa 22
09-400 Płock
|
36 600,00 zł
|
Oferta niepodlegająca odrzuceniu
|
80,19 pkt.
(29 348,56 zł : 36 600,00 zł x 100)
|
5.
|
I-Serwis Mariusz Baksalary
ul. Obotrycka 9
64-100 Leszno
|
48 285,16 zł
|
Oferta niepodlegająca odrzuceniu
|
60,78 pkt.
(29 348,56 zł : 48 285,16 zł x 100)
|
6.
|
REFEL Andrzej Prus
ul. Dekana 8
64-100 Leszno
|
46 873,27 zł
|
Oferta niepodlegająca odrzuceniu
|
62,61 pkt.
(29 348,56 zł : 46 873,27 zł x 100)
|
7.
|
Zakład Handlowo-Usługowy KLIMA-SPEC
ul. Ścinawska 24
56-100 Wołów
|
29 348,56 zł
|
Oferta niepodlegająca odrzuceniu
|
100 pkt.
(29 348,56 zł : 29 348,56 zł x 100)
|
8.
|
DORCHŁÓD Chochowski Daniel
ul. Starogórska 24
56-200 Góra
|
31 032,33 zł
|
Oferta niepodlegająca odrzuceniu
|
94,57 pkt.
(29 348,56 zł : 31 032,33 zł x 100)
|
9.
|
GUTKOWSKI sp. z o. o.
ul. Usługowa 2
64-100 Leszno
|
55 407,98 zł
|
Oferta niepodlegająca odrzuceniu
|
52,97 pkt.
(29 348,56 zł : 55 407,98zł x 100)
|
Informacje powiązane:
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
sst_ul.jana_pawla_ii_23wersja_ostateczna.pdf (91.2kB) | ||
kosztorys_lepy_parter_j.p._ii.pdf (45.5kB) | ||
opis_ul.jana_pawla_ii.pdf (609.2kB) | ||
microsoft_word_-_klimatyzacja.pdf (177.2kB) |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | admin Maciej |
Data wprowadzenia: | 2009-07-23 00:00:00 |
Opublikował: | admin Maciej |
Data publikacji: | 2009-06-22 00:00:00 |
Ostatnia zmiana: | (brak danych) |
Ilość wyświetleń: | 2616 |