Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na modernizację ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Włoszakowice dla obrębu Grotniki

Data publikacji: 12.08.2009
Termin składania ofert: 26.08.2009


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na modernizację ewidencji gruntów i budynków
Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno
NIP: 697 19 52 864, Regon: 411102917


OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA MODERNIZACJĘ EWIDENCJI GRUNTÓW
I BUDYNKÓW W JEDNOSTCE EWIDENCYJNEJ WŁOSZAKOWICE DLA OBRĘBU GROTNIKI


Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 12 sierpnia 2009 r. pod numerem 132129 -2009

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej:
www.bip.powiat-leszczynski.pl

1. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych pod nazwą: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Włoszakowice dla obrębu Grotniki.”
2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Termin realizacji zamówienia: do 10 grudnia 2009r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonego przez Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia);
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych poniżej wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
3) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

8. Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika;
3) jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

9. Wadium nie pobiera się.
10. Kryteria oceny ofert: cena – 100%.
11. Oferty należy składać do dnia 26 sierpnia 2009 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26 sierpnia 2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 103.
13. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym – Maciej Wojciechowski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Al. Jana Pawła II 23, pok. 202, tel. 0-65 529-68-42, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00,
2) w zakresie formalnym – Katarzyna Tyczyńska, tel. (0-65) 529 68 34 w godz. od 8.00 – do 15.00
14. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.











Informacje powiązane: