Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 t.j.) ogłasza z dniem 20 maja 2021 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. rejestracji pojazdów oraz wydawania i cofania praw jazdy w Wydziale Komunikacji. 

1.Wymagania niezbędne:
1)obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach  samorządowych,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)nieposzlakowana opinia,
4)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)wykształcenie: wyższe,
6)minimum 2 lata stażu pracy,
7)znajomość ustaw: Prawo o ruchu drogowym, o kierujących pojazdami oraz przepisów wykonawczych w tym w zakresie, Kodeks postępowania administracyjnego.

2.Wymagania dodatkowe:  
1)mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjno-biurowych,
2)dobra znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych
3)umiejętność pisania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych,
4)wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną,
5)dobra organizacja pracy,\
6)umiejętność radzenia sobie ze stresem,
7)samodzielność, terminowość i odpowiedzialność,
8)umiejętność pracy w zespole.
   
3.Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za prowadzenie spraw związanych z: wydawaniem decyzji dotyczących rejestracji lub wyrejestrowania pojazdów,  profesjonalną rejestracją pojazdów, wydawaniem decyzji
o nadaniu cech identyfikacyjnych pojazdów oraz o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu.

4.Wymagane dokumenty:
1.Własnoręcznie podpisane przez kandydata następujące dokumenty:
a)list motywacyjny,
b)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
c)oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną z RODO,
d)oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz o braku zakazu pełnienia funkcji z dysponowaniem środkami publicznymi,
e)dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie wymienione w pkt. 1. ppkt. 5 – kserokopie (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
f)dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe wymienione w pkt. 1. ppkt. 6 – kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez kandydata) lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia.

5.Warunki pracy na danym stanowisku:
1.Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4C,  64-100 Leszno.
2.Rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze.
3.Wymiar czasu pracy: pełen etat.
4.Data rozpoczęcia pracy: czerwiec 2021 r.

Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym
w Lesznie lub przesłać w terminie do dnia 31 maja 2021 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) na adres:
STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. rejestracji pojazdów oraz wydawania i cofania praw jazdy w Wydziale Komunikacji”. 

Administratorem danych osobowych jest Starosta Leszczyński z siedzibą w Lesznie,
przy pl. Kościuszki 4B. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat-leszczynski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-leszczynski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne  i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych
i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. biurze kadr do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego,
w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

                                                        Z up. Starosty
                                                 /-/ Maciej Wiśniewski
                                                          Wicestarosta