Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: ds. ochrony przyrody i organizacji ruchu w Wydziale Ochrony Środowiska i Transportu
Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B
OGŁOSZENIE O NABORZE
z dnia 23 grudnia 2025 roku
Starosta Leszczyński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
ds. ochrony przyrody i organizacji ruchu
w Wydziale Ochrony Środowiska i Transportu
1. Wymagania niezbędne.
1) Wykształcenie wyższe.
2) Minimum 3 letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej.
3) Obywatelstwo polskie.
4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) Nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe.
1) Znajomość aktualnych obowiązujących przepisów podstawowych w zakresie przepisów o ruchu drogowym, prawa ochrony przyrody, kodeksu postępowania administracyjnego.
2) Znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych w Wydziale.
3) Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną.
4) Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz znajomość obsługi urządzeń biurowych.
5) Kreatywność, samodzielność i motywacja do pracy.
6) Umiejętność radzenia sobie z stresem, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy.
3. Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:
1) Przyjmowanie i rejestracja wniosków.
2) Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem zwierząt objętych ochroną.
3) Udział i przeprowadzanie wizji lokalnych i kontroli w zakresie działalności Wydziału.
4) Przygotowywanie decyzji związanych w wycinką drzew.
5) Analiza i przygotowywanie zatwierdzeń stałych i czasowych organizacji ruchu.
6) Sporządzanie zaświadczeń oraz dokumentów dla klientów zgodnie z zakresem działalności Wydziału.
7) Udzielanie zwięzłej i rzetelnej informacji interesantom załatwiającym sprawy.
8) Archiwizacja akt załatwianych spraw.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B,
64- 100 Leszno,
• stanowisko pracy: stanowisko urzędnicze,
• wymiar czasu pracy: pełen etat,
• na powyższym stanowisku pracy w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego,
• praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych,
• wynagrodzenie zasadnicze od 5.000,00 zł do 5.200,00 zł brutto,
• dodatek za wysługę lat (5-20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe,
• pakiet socjalny,
• możliwość doskonalenia zawodowego (szkolenia, kursy),
• przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2026 roku.
5. Aplikacja musi zawierać (wymagane dokumenty):
• list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu),
• oświadczenie kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną
wynikającą z RODO (formularz jako załącznik do niniejszego ogłoszenia),
• kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie stażu pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), a w przypadku trwania zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia).
Złożyć należy tylko te dokumenty, których wymagamy lub zalecamy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na
język polski przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata.
Aplikuj do 5 stycznia 2026 roku do godz. 15.00
Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w punkcie obsługi klienta Starostwa Powiatowego w Lesznie oraz za pośrednictwem poczty na adres Urzędu tj. Starostwo Powiatowe w Lesznie Pl. Kościuszki
4 budynek B, 64-100 Leszno z dopiskiem dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. ochrony przyrody i organizacji ruchu w Wydziale Ochrony Środowiska i Transportu.
Termin aplikacji dotyczy także ofert przesłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu.
Informacje dodatkowe.
1) Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza wyznaczonym terminem oraz w innych formach niż wskazane w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie
spełniają wymogów niezbędnych nie będą brali udziału w kolejnych etapach rekrutacji.
2) Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniają kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne), natomiast dokumenty osób, które
w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
3) Administratorem danych osobowych jest Starosta Leszczyński z siedzibą w Lesznie przy Pl. Kościuszki 4B. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych osobowych, kontakt pod adresem: iod@powiat-leszczynski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat-leszczynski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
Dostępność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
STAROSTA
/-/ Maciej Wiśniewski
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B
OGŁOSZENIE O NABORZE
z dnia 23 grudnia 2025 roku
Starosta Leszczyński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
ds. ochrony przyrody i organizacji ruchu
w Wydziale Ochrony Środowiska i Transportu
1. Wymagania niezbędne.
1) Wykształcenie wyższe.
2) Minimum 3 letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej.
3) Obywatelstwo polskie.
4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) Nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe.
1) Znajomość aktualnych obowiązujących przepisów podstawowych w zakresie przepisów o ruchu drogowym, prawa ochrony przyrody, kodeksu postępowania administracyjnego.
2) Znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych w Wydziale.
3) Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną.
4) Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz znajomość obsługi urządzeń biurowych.
5) Kreatywność, samodzielność i motywacja do pracy.
6) Umiejętność radzenia sobie z stresem, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy.
3. Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:
1) Przyjmowanie i rejestracja wniosków.
2) Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem zwierząt objętych ochroną.
3) Udział i przeprowadzanie wizji lokalnych i kontroli w zakresie działalności Wydziału.
4) Przygotowywanie decyzji związanych w wycinką drzew.
5) Analiza i przygotowywanie zatwierdzeń stałych i czasowych organizacji ruchu.
6) Sporządzanie zaświadczeń oraz dokumentów dla klientów zgodnie z zakresem działalności Wydziału.
7) Udzielanie zwięzłej i rzetelnej informacji interesantom załatwiającym sprawy.
8) Archiwizacja akt załatwianych spraw.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B,
64- 100 Leszno,
• stanowisko pracy: stanowisko urzędnicze,
• wymiar czasu pracy: pełen etat,
• na powyższym stanowisku pracy w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego,
• praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych,
• wynagrodzenie zasadnicze od 5.000,00 zł do 5.200,00 zł brutto,
• dodatek za wysługę lat (5-20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe,
• pakiet socjalny,
• możliwość doskonalenia zawodowego (szkolenia, kursy),
• przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2026 roku.
5. Aplikacja musi zawierać (wymagane dokumenty):
• list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu),
• oświadczenie kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną
wynikającą z RODO (formularz jako załącznik do niniejszego ogłoszenia),
• kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie stażu pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), a w przypadku trwania zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia).
Złożyć należy tylko te dokumenty, których wymagamy lub zalecamy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na
język polski przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata.
Aplikuj do 5 stycznia 2026 roku do godz. 15.00
Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w punkcie obsługi klienta Starostwa Powiatowego w Lesznie oraz za pośrednictwem poczty na adres Urzędu tj. Starostwo Powiatowe w Lesznie Pl. Kościuszki
4 budynek B, 64-100 Leszno z dopiskiem dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. ochrony przyrody i organizacji ruchu w Wydziale Ochrony Środowiska i Transportu.
Termin aplikacji dotyczy także ofert przesłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu.
Informacje dodatkowe.
1) Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza wyznaczonym terminem oraz w innych formach niż wskazane w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie
spełniają wymogów niezbędnych nie będą brali udziału w kolejnych etapach rekrutacji.
2) Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniają kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne), natomiast dokumenty osób, które
w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
3) Administratorem danych osobowych jest Starosta Leszczyński z siedzibą w Lesznie przy Pl. Kościuszki 4B. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych osobowych, kontakt pod adresem: iod@powiat-leszczynski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat-leszczynski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
Dostępność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
STAROSTA
/-/ Maciej Wiśniewski
Załączniki (5) |
Metadane |
Drukuj |
Historia zmian |
Załączniki
| Ogłoszenie o naborze (163.8kB) | ||
| Kwestionariusz osobowy kandydata (14.1kB) | ||
| Kwestionariusz osobowy kandydata (86.3kB) | ||
| Oświadczenie RODO urzędnicze (47kB) | ||
| Oświadczenie RODO urzędnicze (182.8kB) |
Metadane
| Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Lesznie |
| Źródło informacji: | Biuro Kadr |
| Data utworzenia: | (brak danych) |
| Wprowadził do systemu: | Maciej Hampel |
| Data wprowadzenia: | 2025-12-23 14:09:30 |
| Opublikował: | Maciej Hampel |
| Data publikacji: | 2025-12-23 14:24:51 |
| Ostatnia zmiana: | 2025-12-23 14:25:05 |
| Ilość wyświetleń: | 18 |


Załączniki (5)
Metadane
Drukuj
Historia zmian