Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 t.j.) ogłasza z dniem 8 września 2021 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. prowadzenia numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

I.Wymagania.
1.Wymagania niezbędne od kandydatów:
1)obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)nieposzlakowana opinia,
4)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)wykształcenie: wyższe geodezyjne i kierunki pokrewne (kartografia, geoinformatyka, gospodarka przestrzenna, budownictwo, gospodarka nieruchomościami).
 
2.Wymagania dodatkowe:
1)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
2)wymagana znajomość przepisów: Prawa geodezyjnego i kartograficznego, Kodeksu postępowania administracyjnego,
3)mile widziane uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 42 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
4)umiejętność obsługi komputera,
5)mile widziana znajomość programu EWID 2007,
6)wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną,
7)dobra organizacja pracy,
8)umiejętność radzenia sobie ze stresem,
9)obsługa urządzeń biurowych,
10)samodzielność i motywacja do pracy,
11)odpowiedzialność, terminowość i systematyczność,
12)umiejętność pracy w zespole.

II.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku – pracownik będzie odpowiedzialny m.in.
prowadzenie bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz mapy ewidencyjnej, bieżącą aktualizację treści ewidencyjnej mapy numerycznej, uczestniczenie w czynnościach związanych z weryfikacją zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych, wpisywanie danych wynikających z otrzymanych od organów administracji publicznej i sądów dokumentów do ewidencji gruntów i budynków, prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, obsługa petentów
w zakresie udzielania wyjaśnień dotyczących zapisów w bazie ewidencji gruntów
i budynków.
       

III.Wymagane dokumenty:
1.Własnoręcznie podpisane przez kandydata następujące dokumenty:
a)list motywacyjny,
b)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
c)oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną z RODO,
d)oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e)dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie wymienione w pkt. 1. ppkt. 5 – kserokopie  potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

IV.Warunki pracy na danym stanowisku:
1.Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Al. Jana Pawła II
23, 64-100 Leszno.
2.Stanowisko pracy: urzędnicze w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
3.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony.
4.Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. cały etat.
5.Data rozpoczęcia pracy: październik 2021 r.

V. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym
w Lesznie lub przesłać w terminie do dnia 20 września 2021 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) na adres:

STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko: ds. prowadzenia numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

Administratorem danych osobowych jest Starosta Leszczyński z siedzibą w Lesznie,
przy pl. Kościuszki 4B. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat-leszczynski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-leszczynski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.


Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne  i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych
i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. biurze kadr do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego,
w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

                                                                                  Starosta Leszczyński

                                                                               /-/ Jarosław Wawrzyniak


Leszno, dnia 8.09.2021 r.